GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסע משפחות בפסח לקרלה, הודו

קרלה (הודו) בפסח – מסע משפחות חווייתי ומיוחד!
14 לילות, 15 ימים בתאריכים 3-17/04/2020

טיול לקרלה בהודו

הצטרפו למסע המשפחות שלנו!

תמיד חלמתם לטוס להודו עם המשפחה אבל לא הייתם בטוחים שהיעד מתאים?

הכירו את קרלה – היעד הכי אקזוטי בדרום הודו, מתאים גם למשפחות עם ילדים קטנים!

מתוך מחשבה עליכם, אנו בגו איסט, החלטנו ליצור עבורכם טיול מיוחד במינו:

מצד אחד כל היתרונות של טיול פרטי >> כל משפחה ברכב שלה עם מדריך פרטי

ומצד שני כל היתרונות של טיול מאורגן >> עם משפחות דומות לכם, בעלות תחומי עניין משותפים, שאוהבות לטייל ולמקסם את החופש!

קרלה נמצאת בצמרת היעדים האטרקטיביים ביותר במזרח ובעולם! בטיול שלכם תוכלו ליהנות מתרבות עשירה, נופים מרהיבים, חוויות בלתי נשכחות וזמן האיכות משפחתי – כשאנחנו מארגנים לכם את כל השאר!

בנוסף לנהגים ולמדריכים המקומיים, לכל אורך הטיול ילווה אתכם גם ראש מסע ישראלי! המסע יכלול גם מפגשים חווייתיים והרצאות בעברית.

 

טיול לוויאטנם
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו
טיול לקרלה בהודו
[grw place_photo="https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1QipOUQSObIr_buu4Xg_9eNp4bFUI5w9I1COJfkx6E=s1600-w300-h300" place_name="גו איסט - בית למשפחות מטיילות - טיול לויאטנם, הודו" place_id="ChIJzVorA4ZLHRURQ1Bj-An6lCA" pagination="9" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]

בתוכנית

  •      מופע ריקוד קאט'קאלי
  •      שיט בהאוס-בואט Houseboat
  •      ביקור בחופים הכי יפים בעולם!
  •      ספארי פילים
  •      זמן חופשי לאיכות עם המשפחה

מה כלול?

  • מלונות 4 ו-5 כוכבים, כולל ארוחת בוקר
  • נהג פרטי ורכב לכל משפחה
  • דמי כניסה לאתרים
  • מדריכי טיולים דוברי אנגלית

מה לא כלול?

  • טיסות בינלאומיות
  • טיפים לנותני השירות
  • שתייה, ארוחות (למעט ארוחת בוקר)
  • הוצאות אישיות
  • ביטוח נסיעות לחו”ל
  • ויזה להודו (ניתן להנפיק ויזה כאן)

מחירון פסח (מלונות 4*)

מחיר למבוגר בחדר (מעל גיל 12)1476 $
מחיר לילד בחדר (מתחת לגיל 12)החל מ-450$

מחירון פסח (מלונות 5*)

מחיר למבוגר בחדר (מעל גיל 12)החל מ-1886$
מחיר לילד בחדר (מתחת לגיל 12)החל מ-490$

ויזה להודו ב199 ש”ח בלבד רק אצל המומחים של גו איסט

טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו
תכנון טיול לויאטנם
טיול לקרלה בהודו
[grw place_photo="https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1QipOUQSObIr_buu4Xg_9eNp4bFUI5w9I1COJfkx6E=s1600-w300-h300" place_name="גו איסט - בית למשפחות מטיילות - טיול לויאטנם, הודו" place_id="ChIJzVorA4ZLHRURQ1Bj-An6lCA" pagination="9" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]

לקבלת החומרים ומידע מפורט על מסע המשפחות במייל, צרו איתנו קשר

צוות המומחים שלנו הכין לכם מסלול טיול מושלם, מניסיון והמלצות מטיילים

1

פירוט מסלול הטיול

יום 1: הגעה לקוצ'ין

בהגעתכם לשדה התעופה, נציג של גו איסט ימתין לכם וילווה אתכם למלון. בלובי המלון, הנציג שלנו יעזור לכם לעשות צ'ק אין ויספר לכם על התוכנית לשבועיים הקרובים.

2

יום 2: קוצ'ין

לאחר לילה במלון מפנק, נצא לסיור בעיר: נבקר במבצר קוצ'ין, קתדרלת סנטה קרוז, כנסיית סיינט פרנסיס, ורשתות הדיג הסיניות.  בהמשך היום נבקר בארמון ההולנדי.

ערב חווייתי במיוחד מצפה לנו עם ריקוד הקאטקאלי – אחד המופעים המפורסמים ביותר בקרלה. בהמשך הערב, נסעד יחד ונכיר את המשפחות האחרות במסע המשפחות שלנו!

3

יום 3: קוצ'ין/מונאר

לאחר ארוחת בוקר במלון ניסע למונאר. במהלך הנסיעה שלכם תהנו מנופים מרהיבים, יערות ירוקים והרים, מפלים ועוד. בערב נגיע למלון ונבלה את הערב הם שאר המשפחות.

4

יום 4: מונאר

נקדיש את היום לסיור במונאר והסביבה. נהנה מהנופים הפנורמיים באנאמודי, הפסגה הגבוהה ביותר בדרום הודו בגובה 2,695 מטר, שנצפית ממונאר. נבקר בכנסיית ישו ונמשיך לפארק הלאומי ארוויקולם (כ-16 ק"מ ממונאר).

בהמשך היום נבקר גם במוזיאון התה טאטא, כאן נראה אוסף של פריטים מהתקופה הקולוניאליסטית, נלמד איך מגדלים ומייצרים תה ואף נטעם תה בגן התה.

5

יום 5: מונאר/פריאר

בבוקר ניסע לפריאר ונעשה צ'ק אין במלון.

הפארק הלאומי שמשמש כמקלט לחיות הבר, שוכן באזורים הציוריים של הגאטים המערביים ברובע אידוקי בקראלה. אגם פריאר, אגם מלאכותי שנוצר עקב בניית סכר בשנת 1895 לספירה מוסיף ליופיו של הפארק. האגם הוא מקור מים קבוע לחיות הבר. מתחת לכיפה הירוקה והסבוכה, מסתובבים עדרי פילים, נמרים, מקאקים זנב אריה וחיות בר ייחודיות לאזור נוספות.

6

יום 6: פריאר

בבוקר, ניקח אתכם לספארי פילים (נסיעה של שעה), נראה איך פילים מתקלחים, גרירת עצים, נוכל להצטלם. לאחר מכן נהנה מקפה ותה בפריאר וסיור בשילוב תבלינים.

בערב נהנה משיט הסירה באגם פריאר. זהו החלק המהנה ביותר מראיית חיות הבר סביב האגם בסירה. מבטיחותה של סירה תוכלו לראות עדרי פילים פראיים היורדים למים ושוחים.

7

יום 7: פריאר/קובאלם

לאחר ארוחת בוקר מפנקת, ניסע לקובלאם. קובאלאם היא עיירת חוף על שפת הים הערבי בקראלה. בקובלאם שלושה חופים בצורת חצי סהר המופרדים על ידי סלעים. המים הרדודים הנמתחים לאורך מאות מטרים והם אידיאליים לשחייה. בחופי הים חנויות רבות המציעות כל מיני סחורות ושירותים. לקובלאם מגיעים תיירים רבים, בעיקר מאירופה וישראל. בקובלאם תוכלו גם למצוא אתרי הבראה והתחדשות המספקים מגוון רחב של טיפולים איורוודים לתיירים.

8

יום 8: קובלאם

יום חופשי

9

יום 9: קובלאם/ורקלה

החוף הראשי של ורקלה, פפאנאסם, הוא ארוך וזהוב עם נוף מדהים של צוקים אדומים מהם נובעים מים מינרליים. בורקלה תמצאו אינסוף חופים מצפון ודרום.

המשך היום הוא בשעות הפנאי לפעילויות עצמאיות.

10

יום 10: ורקלה

יום חופשי

11

יום 11: ורקלה/קומראקום

לאחר שהתמקמנו במלון, נהנה מהמשך היום מהחופים הרגועים ושעות הפנאי.

קומראקום הוא ביתם של מגוון רחב של חי וצומח. מקלט העופות בקומראקום הוא מקדש ציפורים בו מבקרים מינים רבים של ציפורים נודדות. אגם וומבאנאד מכיל את המים העומדים הגדולים ביותר בקראלה והוא בית גידול למיני דגים רבים החיים במים במתוקים.

12

יום 12: קומראקום

יום חופשי ליהנות מהמים השקטים

13

יום 13: קומראקום/אלפי

בוקר לפעילויות פנאי בריזורט, ובהמשך נסיעה לאלפי ושיט על סירת-בית Houseboat. סירת הבית באלפי הינה הדרך היחידה לחוות את היופי של המים השקטים, בעוד שהסירה צפה לאט על פני המים ואתם צופים בנופים הטבעיים והמרהיבים, כנסיות נהדרות ושדות ירוקים ומרווחים שמציעה מראה שלא ניתן לשכוח.

יום 14: חזרה לקוצ'ין ובילוי היום בעיר.

יום 15: טיסה חזרה לארץ

גלילה לראש העמוד