GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

ויזה אלקטרונית להודו
ויזה להודו בקלות ובמחיר של 199 ש"ח
מבצע לזמן מוגבל - המחיר הטוב ביותר בישראל! שירות 24/7 - טיפול מיידי בויזה שלכם
מלאו את הטופס

ויזה להודו

ויזה להודו בקלות ובמחיר של 199 ש"ח בלבד!
שירות 24/7 – טיפול מיידי בויזה שלכם

איך מוציאים ויזה להודו?

הצעד הראשון- שלחו לנו וואטסאפ שאתם מעוניינים בויזה להודו

מקבלים קישור לטופס

לאחר ששלחתם לנו הודעת וואטסאפ, אנו שולחים לכם קישור למילוי טופס

ממלאים את הטופס ושולחים

לאחר שקיבלתם את הקישור לטופס, נא מלאו אותו ותשלחו לנו

טסים להודו בראש שקט

איזה כיף! תוך מספר ימים בודדים תקבלו במייל או בוואטסאפ את הויזה שלכם.
זהו, אתם מוכנים לטיסה(:

איזו ויזה להודו אתם צריכים?

30 יום

ויזה להודו לחודש









מחיר: 199 ש"ח

365 ימים

ויזה להודו לשנה

כל ביקור בהודו מוגבל ל- 90 יום






מחיר: 289 ש"ח

365 ימים עסק

ויזה עסקים להודו לשנה

כל ביקור בהודו מוגבל ל- 90 יום




מחיר: 449 ש"ח

5 שנים תייר

ויזה תיירות להודו ל-5 שנים

כל ביקור בהודו מוגבל ל- 180 יום

מחיר: 449 ש"ח

משאירים פרטים או מתקשרים לGO EAST

ממלאים את הפרטים שלכם בטופס המקוון באנגלית באתר גו איסט – אין צורך יותר לנסוע לשגרירות, לשלוח מסמכים בדואר או לצאת מהבית!

מקבלים את אישור הויזה להודו הרשמי במייל

לאחר הגשת הטופס, אנו שולחים מיד את הבקשה לשגרירות – אישור ויזה רשמי וחתום על ידי ממשלת הודו מתקבל ונשלח אליכם במייל תוך 2-3 ימי עסקים.

הנפקת ויזה

טסים להודו בראש שקט

מציגים את הויזה האלקטרונית בעלייה למטוס, בהגעה ליעד מקבלים את המדבקה בדרכון (ללא עלות)

ואז מתחיל כל הכיף 🙂

הנפקת ויזה להודו - טופס ויזה אונליין להודו

[gravityform id=3 title=false description=false ajax=true tabindex=49]

 

מחירי הנפקת ויזה להודו באינטרנט:

מחיר הויזה להודו נקבע לפי התקופה שבה תרצו לשהות במדינה. הזמנתם טיסה? יש לכם את כל הפרטים? מלאו את הטופס המקוון באתר וקבלו את אישור הויזה תוך 1-2 ימי עסקים בלבד למייל!

ישנן 4 סוגי ויזות להודו:

  1. ויזת תיירות לחודש (30 יום) שמחירה הוא 199 ש"ח.
  2. ויזת תיירות לשנה  שמחירה הוא 289 ש"ח.
  3. ויזה תיירות ל-5 שנים, שמחירה הוא 449 ש"ח.
  4. ויזה עסקים ל-365 ימים  מרובת כניסות שמחירה הוא 449 ₪.

ויזת תיירות להודו לשנה

ויזה זו תקפה למשך שנה מהרגע בו היא אושרה (ובניגוד לקודמתה – לא מרגע הכניסה למדינה). ניתן להיכנס ולצאת משטח המדינה לאורך כל השנה אך הכניסה הראשונה צריכה להתבצע בכניסה אווירית ולא יבשתית. מרגע הכניסה ניתן לשהות בהודו למשך 90 יום רצופים ולאחריהם יש לצאת ממנה ואפשר לחזור אליה. אין מגבלה במספר היציאות והכניסות החוזרות והן יכולות להתבצע במעברים יבשתיים.

עלות: 289 ₪

ויזת תיירות להודו לחמש שנים

ויזה זו דומה לקודמתה, אך היא מתאימה למשך חמש שנים ולכן מתאימה למטיילים שמאוהבים בהודו ורוצים לחזור אליה שוב בשנים הקרובות. ויזה זו מתאימה גם לנוודים במזרח אשר מבצעים את הכניסה הראשונה שלהם בטיסה ולאחריה יוכלו לצאת ולחזור להודו כמה פעמים שירצו. הוויזה תקפה למשך חמש שנים מיום ההפקה שלה וניתן לשהות במדינה למשך 90 יום ברציפות בכל כניסה.

עלות: 449 ₪

ויזת עסקים לשנה

בשנים האחרונות עולה מספר אנשי העסקים שמגיעים להודו לצרכים עסקיים. הגעה לכנסים, תצוגות ופגישות עסקיות דורשות ויזת עסקים. גם אותה ניתן להפיק כאן באתר במהירות ולקבל ויזה תוך שלושה ימי עסקים לאימייל. הוויזה תקפה למשך שנה ומתאימה לכניסות מרובות.

עלות: 449 ₪

 

יש לכם שאלה על הוצאת ויזה להודו ? לנו יש תשובה!
כל מה שרציתם לדעת על הנפקת ויזה להודו רק עם גו איסט

 

אגרות ויזה להודו:

 נמלי התעופה מהם מותר להיכנס להודו:

Delhi • Mumbai • Goa • Chennai • Kolkata
Bengaluru • Hyderabad • Gaya • Cochin
• Ahmedabad • Amritsar • Thiruvananthapuram
Jaipur • Lucknow • Trichy • Varanasi • Calicut
Mangalore • Pune • Nagpur • Coimbatore
Bagdogra • Guwahati • Chandigarh • Madurai
Visakhapatnam • Bhubaneswar • Port Blair

ואלו הנמלים מהם ניתן להגיע בכניסה ימית:

Mumbai • Cochin • Mormugao
Chennai • New Mangalore

 

 

ויזה להודו באתר גו איסט

הנפקת ויזה להודו אוו לכל מדינה זרה, במיוחד עבור ישראלים, יכולה להיות משימה מבלבלת ומתישה – אצלנו תוכלו להוציא ויזה בתהליך פשוט ומהיר, בלי לוותר על היעד!

  • אנו מציעים שירות מקצועי ללא פשרות 24/7 – עם זמינות מלאה בוואטסאפ, בטלפון ובמייל

  • המחיר הטוב ביותר בארץ! 199 ש"ח בלבד לאשרת כניסה חד פעמית ל-30 יום

  • תהליך אונליין מהיר ופשוט באתר גו איסט – שולחים לנו הודעת וואצאפ- ממלאים טופס ותוך כמה ימים בודדים מקבלים אישור ויזה!

  • הלקוחות שלנו מרוצים וממליצים עלינו!

  • במידה ולא מתאים לכם למלא את הטופס מכל סיבה שהיא, נשמח למלא עבורכם! התקשרו אלינו >> שלחו לנו את צילום הדרכון בוואטסאפ >> קבלו את אישור הויזה להודו למייל תוך 2-3 ימי עסקים

ויזה להודו באינטרנט

הודו – תת יבשת באסיה והמדינה השביעית בגודלה בעולם. הודו נחלקת ל-25 מדינות והיא משתרעת על שטח של מעל 3 מיליון קמ"ר (בהשוואה, שטחה של מדינת ישראל הוא 22 אלף קמ"ר). הגודל של הודו מחייב את המבקרים להקפיד על תכנון מוקדם, כזה שיאפשר גם לראות את היעדים הטובים ביותר וגם לנוע ביעילות כדי לנצל היטב את הזמן המוקדש לטיול.

ישראלים רבים כבר גילו את הודו, מי שאחרי הצבא ומי כמשפחה. בשנים האחרונות אפשר לראות כי יותר משפחות בוחרות במדינה כיעד לטיול ולא במקרה. היא עשירה בצבעים, בתרבות והיא מציעה שלל חוויות במחירים זולים. הישראלים שרוצים להיכנס אליה יצטרכו להוציא קודם כל ויזה להודו.

כאן נענה על שאלות נפוצות כמו: מי חייב בוויזה? כמה זמן אפשר לשהות במדינה? מהן עלויות הוצאת הוויזה? וניתן עוד מידע חשוב לתיירים ומטיילים ישראליים.

מי צריך להוציא ויזה להודו?

תיירים אשר רוצים להיכנס להודו צריכים להוציא ויזה. עם הנחיתה יש להציג את הפספורט עם אישור הכניסה שהתקבל. היום הדרך הפשוטה ביותר היא להוציא ויזה להודו דרך האתר, אך מומלץ בחום להדפיס את האישור ולא להסתמך על הצגת מסך המכשיר הנייד.

את הוויזה יש להפיק לפני הטיסה בתהליך קצר כשהאישור מגיע בדרך כלל תוך שלושה ימי עסקים או פחות. אלו אשר מטיילים במזרח ומחליטים בספונטניות להמשיך להודו, יוכלו גם כן להפיק ויזה באינטרנט כל עוד הם מתכוונים להיכנס למדינה במעבר אווירי ולא יבשתי.

זמן השהות ואופן הכניסה להודו

תוקף הוויזה וזמן השהות במדינה השתנו בשנת 2019. היום ניתן להיכנס אל המדינה במעבר אווירי או ימי באמצעות ויזה שהופקה דרך האינטרנט, בלי לצאת מהבית. הוויזות נבדלות זו מזו בתקופת השהות במדינה ובגבלה על מספר הכניסות אליה:

ויזת תיירות להודו לחודש

הוויזה תקפה למשך שלושים יום ויש להשתמש בה תוך שלושים יום מיום ההפקה. מרגע הכניסה למדינה, ניתן לשהות בה שלושים יום וזהו הפתרון הזול והנוח ביותר למטיילים ותיירים שמתכננים להגיע למדינה לזמן קצוב או למי שנוחת במדינה לצורך קונקשן (טיסת המשך) וצריך להוציא ויזה. יש להיכנס אל המדינה בטיסה ולכן הוויזה אידאלית לכל מי שיוצא מישראל להודו. 

עלות: 199 ₪

להפיק ויזה להודו מחוץ לישראל

ישראלים אשר נמצאים מחוץ לישראל ומעוניינים להפיק ויזה להודו יכולים לעשות זאת גם כן דרך האינטרנט. זאת בתנאי שהם בכל מדינה שאינה הודו ושהם עומדים בכללים של כניסה ראשונה שאינה יבשתית. ההפקה מתבצעת בקלות ואת האישור ניתן לקבל תוך עד שלושה ימי עסקים (שני עד שישי).

אלו אשר נמצאים במדינות בעלי מגבלות שונות או שלא הפיקו ויזה מעולם ורוצים להיכנס להודו במעבר יבשתי יצטרכו לבדוק את המיקום המתאים ביותר להפקה באזור בו הם נמצאים כשהכללים משתנים בין מדינה אחת לאחרת.

דגשים חשובים

כדי להוציא ויזה להודו יש להיות עם פספורט בתוקף למשך חצי שנה לפחות. יש לשים לב כי ברגע שהפספורט פג תוקף גם הוויזה לא תקפה ולכן אלו אשר מתכננים להוציא ויזה לטווח ארוך צריכים לבחון היטב את הנושא. בתהליך ההפקה תתבקשו להעלות קובץ של הפספורט. היום ניתן לצלם אותו עם כל מכשיר נייד וכל עוד משקלו של הקובץ לא גדול מדי, אפשר להתקדם בתהליך.

לאחר קבלת האישור יש להדפיסו וכמובן רצוי לשמור במקום שאפשר להדפיס שוב. את הכניסה ניתן לבצע מאחד מתוך עשרים ושמונת נמלי התעופה או דרך אחד מתוך חמשת המעברים הימיים. לא ניתן להיכנס ככניסה ראשונה בדרך יבשתית.

כדאי לדעת כי ישנם אזורים בהודו אשר דורשים אישור כניסה מיוחד ובהם: מניפור, צפון מזרח הודו, סיקים, נאגאלנד ואנדמן ניקובר. אלו אשר מתכוונים להגיע לאזורים אלו צריכים לקבל אישור על כך ולאחר שהוציאו ויזה. את האישור יש לבקש באחת הערים הגדולות של הודו כמו ניו דלהי, מומביי ואחרות.

הארכת ויזה להודו

אם הוצאתם ויזה להודו לתקופה קצרה והחלטתם להמשיך לשהות במדינה, תצטרכו להפיק הארכה. אין להישאר בהודו ללא אישור מתאים וכדי להפיק את הוויזה החדשה יש לצאת ממנה ולהיכנס אליה לאחר מכן שלא בדרך יבשתית. ניתן להיכנס להודו בדרך אווירית או ימית.

יש לשים לב כי מעבר לכך שיש להוציא ויזה חדשה כשקודמתה פגה (או קצת לפני), חשוב מאד להפיק ויזה חדשה ברגע שהוחלף הפספורט. אי אפשר להגיע עם הפספורט הישן (שמספרו שונה).

הדרך הפשוטה להפיק ויזה להודו

היום כולם הולכים עם המכשיר הנייד ולכן אפשר לשער שאין צורך להדפיס את הוויזה, אך זה לא מומלץ. אי אפשר לדעת אם הבטרייה תיגמר או אם הפקיד לא יאשר את הוויזה שנראית על המסך. לכן, הדרך הפשוטה והבטוחה ביותר להיכנס להודו היא פשוט להדפיס את האישור שמגיע תוך ימים ספורים.

חשוב מאד לבחון את תוקף הוויזה ולהוציאה בזמן. ויזה לחודש תקפה לחודש מיום ההוצאה שלה ומאפשרת שהות של חודש מרגע הכניסה למדינה. ויזה לשנה או לחמש שנים תהיה תקפה מיום האישור למשך אותה תקופה ושתיהן יאפשרו לשהות בהודו למשך 90 יום ברציפות עם אפשרות לצאת ולהיכנס לאורך זמן הוויזה.

הצוות של גו איסט, GoEast עומד לרשותכם בכל רגע ושמח לעזור בהוצאת ויזה להודו וכן בתכנון הטיול. השירותים שלנו מתאימים ליחידים, זוגות, משפחות, צעירים וצעירים פחות.

לשמור לדרך – מידע רלוונטי למטיילים ישראלים

ישראלים רבים מגיעים להודו מדי שנה. חלקם לאחר צבא, חלקם מגיעים עם הילדים וחלקם כזוגות. המדינה מושכת אליה (ובצדק) תיירים מכל העולם והקסם שלה לא מפסיק להפתיע. עבור המטיילים הישראלים אספנו מספר נקודות מידע רלוונטיות שיכולות להיות לעזר.

שגרירות וקונסוליה

שגרירות ישראל בהודו ממוקמת בדלהי בכתובת: 3 Aurangzeb Road

השגרירות פתוחה בין הימים שני לשישי בין השעות 9:30-13:00.

ניתן לפנות בכל שאלה גם במייל או בטלפון: 91-11-30414500

את הקונסוליה הישראלית בבומביי ניתן להשיג במספר הטלפון: 91-22-61600500.
הקונסוליה פתוחה גם היא בימי שני עד שישי בין השעות 9:30-13:00 ובטלפון בימים אלו בין השעות 9:00-15:00.

בית חב"ד בהודו

בית חב"ד פותח את דלתו לישראלים במקומות שונים בהודו. סיפורים של מטיילים על ליל סדר משותף ועוד רבים אחרים הם חלק קטן מהחוויה הישראלית בחו"ל. באתר של בית חב"ד בהודו אפשר לראות את הכתובות בכל אחת מהערים.

סים מקומי

ישראלים אשר טסים להודו יכולים ליהנות מטיול בטוח יותר מאי פעם. ניתן לרכוש כרטיס סים מקומי (מיועד לטסים מעל חודש) באחד מהקיוסקים או החנויות של חברות התקשורת של הודו. חבילות הגלישה יהיו לרוב נדיבות ויספיקו גם להפעלת אפליקציות שונות בהן אפליקציות להזמנת הסעות (כדוגמת אובר) וכמובן התקשרות בווטסאפ.

מטיילים רבים כבר הפיקו ויזות ותכננו איתנו את הטיול המושלם. אנחנו כאן כדי לענות על כל שאלה.

לקוחות ממליצים על הנפקת ויזה להודו עם גו איסט 

גלילה לראש העמוד