GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול ל 10 ימים בקרלה דרום הודו

מסלול טיול: 10 ימים, 9 לילות

קוצ'ין, מונאר, אלפי ועוד - המסע שלנו בקרלה מתחיל כאן

ב-10 הימים הקרובים תכירו את קרלה הפראית, התבלינים, הנהרות והחופים הנפלאים שיש לה להציע.

הכירו את קרלה הפראית:

המסע שלנו מתחיל בקוצ'ין, שם נבקר במבצר, קתדרלת סנטה קרוז, כנסיית סיינט פרנסיס, ורשתות הדיג הסיניות. בחלק השני של היום ניסע למונאר, שם תפגשו בכל מבט פלא עולם מרהיב – יערות סבוכים ועשירים בירק, מפלים ועוד.

נקדיש את היום השלישי לסיור במונאר והסביבה. נהנה מהנופים הפנורמיים באנאמודי, הפסגה הגבוהה ביותר בדרום הודו בגובה 2,695 מטר, שנצפית ממונאר. נבקר בכנסיית ישו ונמשיך לפארק הלאומי ארוויקולם (כ-16 ק”מ ממונאר).

ביום הרביעי ניסע בבוקר לפריאר, שם נבקר בפארק הלאומי שמשמש כמקלט לחיות הבר, שוכן באזורים הציוריים של הגאטים המערביים ברובע אידוקי בקראלה. אגם פריאר, אגם מלאכותי שנוצר עקב בניית סכר בשנת 1895 לספירה מוסיף ליופיו של הפארק. האגם הוא מקור מים קבוע לחיות הבר. מתחת לכיפה הירוקה והסבוכה, מסתובבים עדרי פילים, נמרים, מקאקים זנב אריה וחיות בר ייחודיות לאזור נוספות.

בערב נשוט על נהר הפריאר ונחווה את חיות הבר וחייהן סביב המים. מבטיחותה של סירה תוכלו לראות עדרי פילים פראיים היורדים למים ושוחים.

גידולי תה בקרלה הודו
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו

הכירו את קרלה הפראית - 10 ימים מרתקים בין החופים, מטעי התבלינים ועוד

ביום החמישי לטיול שלנו ניסע לקומראקום, ביתם של מגוון רחב של חי וצומח. מקלט העופות בקומראקום הוא מקדש ציפורים בו מבקרים מינים רבים של ציפורים נודדות. אגם וומבאנאד מכיל את המים העומדים הגדולים ביותר בקראלה והוא בית גידול למיני דגים רבים החיים במים במתוקים.

ביום השישי בבוקר במסגרת הטיול לקרלה ניסע לקובאלאם היא עיירת חוף על שפת הים הערבי בקראלה. בקובלאם שלושה חופים בצורת חצי סהר המופרדים על ידי סלעים. המים הרדודים הנמתחים לאורך מאות מטרים והם אידיאליים לשחייה. בחופי הים חנויות רבות המציעות כל מיני סחורות ושירותים. לקובלאם מגיעים תיירים רבים, בעיקר מאירופה וישראל. בקובלאם תוכלו גם למצוא אתרי הבראה והתחדשות המספקים מגוון רחב של טיפולים איורוודים לתיירים.

למחרת בבוקר ניסע לאלפי ונעלה על סירת בית, האוסבואט.

הדרך היחידה לחקור את היופי של נופי התעלות המהפנטות היא באמצעות סירת בית. הסירה שטה לאט ולוקחת אתכם אל עולם הפלאים אותם אנו חווים ביופי הטבעי המרהיב, כנסיות נהדרות ושדות ירוקים המציעים מראה שלא ניתן לשכוח.

תמצית המסלול שלנו - הכירו קרלה הפראית ב-10 ימים

יום 1: הגעה לקוצ'ין

יום 2: סיור עירוני בקוצ'ין – נסיעה למונאר

יום 3: מונאר

יום 4: מונאר

יום 5: מונאר/קומראקום

יום 6: קומראקום/קובלאם​

יום 7: קובלאם

יום 8: קובלאם/אלפי

יום 9: אלפי/קוצ'ין

יום 10: טיסה חזרה לארץ

מתעניינים בטיול לקרלה והמסלול הזה נשמע לכם מתאים בול? לפרטים נוספים צרו איתנו קשר עוד היום 052-8838308 או במייל office@goeast.co.il

מעוניינים בטיול לקרלה בהתאמה אישית לפי הצרכים והרצונות שלכם? המומחים של גו איסט ישמחו לתכנן לכם את הטיול המושלם! לחצו על הלינק כאן לפרטים נוספים.

הזמנתם טיול לויאטנם, אתם מתרגשים ומתים כבר לטוס? אל תשכחו שחייבים להוציא ויזה >> להנפקת ויזה בקלות ובמהירות, לחצו כאן

טופס בקשה למסלול טיול לקרלה בהודו - טיול בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד