GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול משפחות לתאילנד

תכנון טיול
מפת תאילנד

מטבע: באט

שער המטבע העדכני: https://bit.ly/2CLNdvv

אזהרות מסע: https://bit.ly/2YCKJJa

תקופה מומלצת לטיול בתאילנד: באופן כללי התקופה שבין נובמבר לפברואר היא התקופה הנוחה ביותר לטייל בתאילנד. אך למעשה אפשר לטייל בתאילנד בכל השנה. (מפברואר עד אפריל לא מומלץ לבקר בצפון תאילנד בגלל מזג אוויר חם וריבוי שריפות וזיהום אוויר).

ויזה: ישראלים המבקרים בתאילנד למשך פחות מ-30 יום לא צריכים להוציא ויזה. תצטרכו להציג כרטיס טיסה המאשר שהטיול שלכם הוא עד שלושים יום בלבד. אם תרצו לשהות בתאילנד מעל ל-30 יום, תצטרכו להוציא ויזה. אפשר לעשות זאת בשגרירות תאילנד
https://www.thaiembassy.org/telaviv/en/home

עיר הבירה: בנגקוק.

העיר הגדולה ביותר: בנגקוק.

קידומת בנלאומית: 66

משטר: מונרכיה.

שטח: 513,120 קמ"ר.

אוכלוסייה: 68,615,858 נפש.

צפיפות: 133.72 נפש לקמ"ר. מדורגת במקום ה- 87 בעולם.

סיומת אינטרנט: th.

חיסונים: ההמלצות משתנות לפי משך השהייה והאזורים שבהם תשהו. אפשר להתרשם מההנחיות הללו (חיסונים לפי מדינה, משרד הבריאות: https://bit.ly/2YCRdaR), אך תצטרכו לקבל ייעוץ במרפאת המטיילים. מומלץ לפנות לייעוץ בנוגע לחיסונים כ-6 שבועות לפני מועד הנסיעה, מכיוון שחלק מהחיסונים ניתנים כסדרה. מצא מרפאת המטיילים הקרובה אליך: https://bit.ly/2YCzfFu.

תאילנד היא מדינה בדרום-מזרח אסיה, ממוקמת בחצי האי המלאי. המדינה מפורסמת בעיקר בשל נופיה הפואטיים, המסורתות התרבותיות העשירות והמגוון הגאוגרפי המקסים. תאילנד היא מקום שבו ניתן למצוא את השילוב המושלם בין מסורת וחדשנות, עירוניות וטבע ובין פעילות תיירותית תוססת לבין שקט ושלווה.

תאילנד מציעה למבקרים מגוון רחב של חוויות, כולל חופים יפים באיי האנדמני, חוויות טרקים בהרים ובג'ונגלים, אתרים היסטוריים ותרבותיים כמו מקדשי בודהה, אתרי אגדה כמו הקיץ הצ'יאנג מאי ומסעדות ושווקים סוחפים בערים כמו בנגקוק.

בנוסף למגוון המדהים של אטרקציות, תאילנד מתהדרת גם במגוון הפארקים הלאומיים והמקומות הטבעיים המדהימים שבה. מהרים עד למפלי מים, מאגמים ונהרות עד לחופי הים הזהובים, תאילנד מציעה למבקרים חוויות טבע מרהיבות ומרגשות.

בקרבת תאילנד ניתן גם למצוא אתרים מרהיבים נוספים כמו אנגקור ואיי פיה בקמבודיה, המפלים הגבוהים בעולם בלאוס, ואיי המלדיבים היפים והפרטיים.

בקיצור, תאילנד היא מדינה מגוונת ופעילה, שמתאימה לכל משפחה, מבקרים צעירים ועד זוגות וזוגות נשויים. תרבותה המקומית השקטה והסביבה הידידותית שלה מביאות להם את רוח הנופש וההרפיה.

 

גלילה לראש העמוד