GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

הודו - חוויה חושית
טיול במדינה הקסומה ביותר בעולם. המומחים של גו איסט יתכננו לכם מסע חושי מופלא במקומות הכי מיוחדים בהודו

תכנון טיול לסרי לנקה לנוסע העצמאי

סרי לנקה מציעה שפע של חוויות קסומות. אנחנו נדאג שתראו את כל מה שמעניין ונתכנן עבורכם טיול בהתאמה אישית.

תכנון טיול לסרי לנקה לנוסע העצמאי

ארגון טיול מיוחד לנוסע העצמאי- מקצועיות וירידה לפרטים

התכוננו לחוויה מרגשת עם תוכנית מקיפה שנתכנן עבורכם, ניצול אופטימלי ומושלם של כל יום, בחירה מדויקת ומתאימה של נותני השירות, מסלולי הטיול והחוויות שתוכלו לעבור בדרך.

המומחים שלנו מוכנים ישמחו להכיר אתכם, לשמוע עליכם ולהכין עבורכם טיול מושלם תוך חשיבה על הפרטים הקטנים ביותר כך שכל שתצטרכו לעשות הוא לארוז מזוודה ולצאת לדרך.

צוות המומחים שלנו ישמח להכין לכם טיול יוצא דופן!

מה השירות שלנו כולל:

ללא דאגות

אנחנו דואגים לכם ביעד מ א' ועד ת'מלונות מעולים, רכב חדש ומפנק, מדריכים מעולים מהשורה הראשונה, טיסות פנימית,כניסות לאתרים, ליווי בווצאפ לאורך כל הטיול ובעברית! 

התאמה אישית

בנית מסלול מיוחד ומותאם אליכם, אנחנו יודעים לעשות מסלולים יחודיים מחוץ לשבילי הטיול הרגילים

הבנה והקשבה לצרכים שלכם

אנחנו נמצאים פה עבורכם, להעניק לכם חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעולם, נקשיב ונבין את כל הצרכים שלכם כדי שתצאו לטיול הכי מדהים שהיה לכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

בונים לכם תוכנית טיול לסרי לנקה בהתאמה אישית

במקום ₪800

ב- ₪350 בלבד!

טופס בקשה לטיול לסרי לנקה - טיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

ביטוח נסיעות לחו"ל

מעוניינים בביטוח נסיעות מוזל?

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

מסלולים לדוגמא

רקע על סרי לנקה

סרי לנקה שוכנת על אי שצורתו מזכירה לב ושנמצא באוקיינוס ההודי. הנוף המאפיין את האי הוא מרבדי תה ירוקים, חופים טרופיים, שמורות טבע, מקדשים עתיקים, כשכאן תזכו לראות מגוון רחב ומרתק של בעלי חיים. שורשיה התרבותיים הולכים אחורה אל עבר המאה ה-6 לפני הספירה. שורשים אלו מתבטאים בין היתר בשמירה על הבודהיזם ובפיתוח מערכות השקיה מתקדמות שנראות בשטח בשדות עצומים של גידולי תה ואורז.

הסביבה של סרי לנקה היא אחת מהיפות בעולם ולצד זאת יש לה אופי תרבותי ייחודי המשתנה בין אזור לאזור. החופים הקסומים, הטבע הייחודי, המקדשים המרתקים ומגוון האטרקציות הן חלק מהסיבות להגיע לכאן. המבקרים יגלו כי מזג האוויר של סרי לנקה הוא טרופי והטמפרטורות נעות בין 25 מעלות ל-35 מעלות ויתכנו גשמים לאורך כל ימות השנה.

 

חשיבות תכנון הטיול

בעת תכנון הטיול יש להביא בחשבון את מזג האוויר הצפוי ובהתאם לבחור את היעדים הטובים ביותר לשהות וביקור. זוגות יכולים לבלות ימים בשמורות הטבע, בחופים, להיכנס למקדשים ולעבור בין העיירות השונות. משפחות ירצו לרוב ליהנות משלל האטרקציות, לבקר בשמורות הטבע בהן אפשר לראות חיות בר, לצאת לטיול ג'יפים ולבלות במתקני שעשועים.

תכנון נכון של הטיול מתחיל מהבנה מה הרצונות והצרכים שלכם. הוא שם אתכם במרכז, כזוגות, קבוצות או משפחות ומוציא את הטוב ביותר מהזמן בו החלטתם לשהות בסרי לנקה ובתקציב שלכם. המומחים שלנו מכירים את האזור היטב, את שלל האטרקציות ואת נותני השירות הטובים ביותר שתרצו לעבוד מולם.

Depositphotos_32883393_XL

אתרים שאסור לכם לפספס בסרי לנקה

טופס בקשה למסלול טיול להודו - טיול בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנו לכם מסלול טיול מושלם, מניסיון והמלצות מטיילים - ללא עלות!!!

גלילה לראש העמוד