GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול לגאורגיה
לנוסע העצמאי

גאורגיה כבשה את לב הישראלים ולא במקרה.

אנחנו נדאג שגם אתם תישבו בקסם

ונתכנן עבורכם טיול בהתאמה אישית. 

טיול לגאורגיה לנוסע העצמאי

ארגון טיול גאוגרפי ומיוחד לנוסע העצמאי- מקצועיות וירידה לפרטים

היכונו למראות קסומים, אוכלוסייה מקבלת וכל זאת במרחק של כשעתיים וחצי טיסה. אנחנו נדאג להכין עבורכם תוכנית שתכלול את היעדים הכי מסקרנים ושתתאים לכל המשפחה.

המומחים שלנו ישמחו להכיר אתכם, לשמוע מהי החופשה המושלמת שלכם ולהתאים עבורכם טיול שיתאים בדיוק לציפיות האישיות שלכם כך שכל שתצטרכו לעשות הוא לארוז ולצאת לדרך.

צוות המומחים שלנו ישמח להכין לכם טיול יוצא דופן!

מלאו את הפרטים והמומחים שלנו יחזרו אליכם לבניית מסלול טיול מושלם בהתבסס על ניסיוננו הרב והמלצות מטיילים. כל זאת ללא עלות.

מה השירות שלנו כולל:

ללא דאגות

אנחנו דואגים לכם ביעד מ א' ועד ת'מלונות מעולים, רכב חדש ומפנק, מדריכים מעולים מהשורה הראשונה, טיסות פנימית,כניסות לאתרים, ליווי בווצאפ לאורך כל הטיול ובעברית! 

התאמה אישית

בנית מסלול מיוחד ומותאם אליכם, אנחנו יודעים לעשות מסלולים יחודיים מחוץ לשבילי הטיול הרגילים

הבנה והקשבה לצרכים שלכם

אנחנו נמצאים פה עבורכם, להעניק לכם חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעולם, נקשיב ונבין את כל הצרכים שלכם כדי שתצאו לטיול הכי מדהים שהיה לכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

בונים לכם תוכנית טיול לגאורגיה בהתאמה אישית

במקום ₪800

ב- ₪350 בלבד!

טופס בקשה למסלול טיול לגאורגיה- טיול בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת! בניית תוכנית טיול בהתאמה אישית במחיר של 350 ₪ בלבד!

טופס בקשה לטיול לגאורגיה - טיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

רקע על גאורגיה

גאורגיה ממוקמת בין אסיה לאירופה, למרגלות הקווקז כשהמראות הקסומים שלה והאוכלוסייה הנעימה מושכים אליה מטיילים רבים לאורך כל ימות השנה. בגיאורגיה 4 עונות שנה אך מזג האוויר משתנה בין האזורים השונים ולכן בתכנון הטיול יש להתחשב בטמפרטורות הצפויות וזאת כדי להפיק את המרב מכל רגע. 

לאורכה ולרוחבה של גאורגיה תוכלו לראות מצד אחד הרים מושלגים ומן הצד השני עמקים ירוקים וחופים נרחבים. לצד הטבע הנרחב תפגשו תרבות מרתקת ומקבלת עם הכנסת אורחים חמה ואוכל נפלא. כאן תוכלו לחוות את כל מה שתחלמו עליו מהחופשה המושלמת ובמיוחד כשנתאים את הטיול לכל המשפחה, כולל הילדים שימצאו ממה להתרגש בכל יום. 

טיול לגאורגיה לכל המשפחה

טיול לגאורגיה צריך להתאים בדיוק למשפחה. המטרה היא להכיר את המשפחה, הילדים, הציפיות האישיות ובהתאם לתכנן את המסלול המושלם, זה שיגרום לכם לחייך בכל יום מחדש. גאורגיה היא מקום מושלם לחוות את הטבע במלואו, לראות את כל מה שרק אפשר לחלום עליו ולהיכנס לאטרקציות לכל המשפחה. זה המקום לגלות תרבות חדשה, לטעום מטעמים נפלאים ולהירגע בסביבה הכי נינוחה.

תכנון הטיול מתחיל בהבנה מי יוצא לדרך ומהן הציפיות של כל אחד ואחת. הצוות שלנו מכיר היטב את גאורגיה ויודע לתכנן מסלולים בהתאמה אישית. המטרה שלנו היא לדאוג שתיהנו מכל רגע ותנצלו כל יום במלואו ולאזן בין נסיעות, אטרקציות ורצון להירגע ולהשתחרר. לשם כך נכיר, נכין את המסלול המושלם  ונבחר את נותני השירות הטובים ביותר. 

Gergeti Trinity Church Or Tsminda Sameba in the morning mist near village Stepantsminda, Georgia. Mount Kazbegi. Spring Or Summer Season.
תכנון טיול לגאורגיה

גאורגיה עם Go East

תכנון טיול לגאורגיה
[grw place_photo="https://lh3.googleusercontent.com/p/AF1QipOUQSObIr_buu4Xg_9eNp4bFUI5w9I1COJfkx6E=s1600-w300-h300" place_name="גו איסט - בית למשפחות מטיילות - טיול לויאטנם, הודו" place_id="ChIJzVorA4ZLHRURQ1Bj-An6lCA" pagination="9" text_size="120" refresh_reviews=true lazy_load_img=true reduce_avatars_size=true open_link=true nofollow_link=true]
גלילה לראש העמוד