GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

ויאטנם עם ילדים ב-8 ימים

יום 1: נחיתה בהאנוי, סיור להכרת המאכלים של וייאטנם

כשנוחתים בהאנוי אי אפשר שלא להתהפנט מהנופים המרהיבים שבה. לאחר שנתמקם במלון נערוך סיור בין דוכני הרחוב. אוכל הרחוב בוויאטנם הוא טרי וזמין. עם מקלות או עם מזלג, הטעם הוא פשוט אלוהי.

יום 2: סיור בהאנוי + מופע (Quintessence Show of Tonkin)

בבוקר נסייר ברחבי העיר, נתרשם משרידי האדריכלות הצרפתית והסינית, וניחשף להיסטוריה הווייטנאמית על כל שכבותיה.

נין בין
סייגון אוכל
טיול לויאטנם
תכנון טיול בויאטנם
תכנון טיול לויאטנם

בערב נלך למופע תאטרון מים שלא ראיתם כמותו. תיאטרון המים נוצר במדינה עקב ההצפות והשטפונות הרבים. התושבים המקומיים רצו להעסיק ולבדר את עצמם ויצרו את התאטרון הזה.   במופע היפייפה הזה אלמנטים מסורתיים של ויאטנם מוצגים בדרכים עכשוויות ומודרניות. רקדנים רבים, תלבושות מיוחדות ומופע אורות צבעוניים הופכים את המופע לכזה שלא תשכחו.

יום 3: שייט מהאנוי אל מפרץ הא לונג – שינה בספינה

נשוט בספינה מהאנוי אל מפרץ הא לונג (Halong Bay). על סיפון האוניה תוכלו לדוג דיונונים, ליהנות מנוף מרהיב, לשיר קריוקי, ועוד.

יום 4: שייט בחזרה להאנוי + טיסה לעיר הו צ'י מין

יום 5: סיור בהו צ'י מין ובמנהרות קו צ'י

הו צ'י מין היא העיר הגדולה ביותר במדינה והיא מלאת אנרגיה והתרחשויות. נבקר במנהרות קו צ'י – מנהרות שנבנו על ידי לוחמי הגורילה בזמן מלחמת ויאטנם. החיילים הויאטנמים הסתתרו במנהרות והפתיעו את החיילים אמריקאים במיקומים שונים. החיילים האמריקאים היו חסרי אונים אל מול המנהרות והצליחו להפציץ ולמוטט את חלקן רק בשלב מתקדם. נוכל להיכנס אל המנהרות שנותרו. המנהרות שופצו והורחבו והותקנה בהן גם תאורה.  

 יום 6: הו צ'י מין – בן טרה (Ben Tre), קאי ראנג (Cai Rang)

נבקר בשווקים הצפים בבן טרה (Ben Tre) ובקאי ראנג (Cai Rang). התושבים המקומיים מעלים את סחורותיהם על הסירות, ולמעשה השוק נמצא על המים. השוק הצף הוא מקום מסחר, אך הוא גם מאפשר לנו לחוות את חיי היום יום של המקומיים.  

יום 7: קנטאחו, שווקים צפים, וחזרה לעיר הו צ' מין

נבקר בקאנטחו, העיר הגדולה ביותר בדלתא של המקונג. נטייל בשוק הצף בקאי ראנג (Cái Răng).

יום 8: הגעה לנמל התעופה בהו צ'י מין

לא לשכוח ויזה

אם ברשותכם דרכון זר, ייתכן שתוכלו להיכנס לויאטנם ללא ויזה. אך בעלי דרכון ישראלי צריכים להוציא ויזה כדי להיכנס לויאטנם. היכנסו לכאן כדי להוציא ויזה לויאטנם תוך ארבעה ימים בלבד.  
 

למידע על תיכנון טיול לויאטנם לחץ כאן!

למידע על ויזה לויאטנם לחץ כאן!

גלילה לראש העמוד