GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מסלול טיול בקרלה דרום הודו

מסלול טיול: 16 ימים, 15 לילות

הנהרות והחופים של קרלה - בין היעדים היפים ביותר במזרח!

לאחר שהגענו והתמקמנו במלון, נתחיל את הסיור שלנו בעיר העתיקה, קוצ'י. נבקר בבית הכנסת הישן שנבנה ב-1568, כאשר היהודים התמקמו במטנצ'רי לאחר שגורשו מרהאבי.  בהמשך נבקר בכנסיית פרנסיס הקדוש שנבנתה על ידי הפורטוגלים ב-1510 והייתה מוקדשת תחילה לקדוש אנטוניו. לאחר מכן נקדיש זמן לאחת האטרקציות הכי מהנות בטיול בקרלה, שוק התבלינים, שם תוכלו לקנות ולטעום את תבליני דרום הודו.

נקדיש את היום השלישי לסיור במונאר והסביבה. נהנה מהנופים הפנורמיים באנאמודי, הפסגה הגבוהה ביותר בדרום הודו בגובה 2,695 מטר, שנצפית ממונאר. נבקר בכנסיית ישו ונמשיך לפארק הלאומי ארוויקולם (כ-16 ק”מ ממונאר).

ביום החמישי ניסע בבוקר לפריאר, שם נבקר בפארק הלאומי שמשמש כמקלט לחיות הבר, שוכן באזורים הציוריים של הגאטים המערביים ברובע אידוקי בקראלה. אגם פריאר, אגם מלאכותי שנוצר עקב בניית סכר בשנת 1895 לספירה מוסיף ליופיו של הפארק. האגם הוא מקור מים קבוע לחיות הבר. מתחת לכיפה הירוקה והסבוכה, מסתובבים עדרי פילים, נמרים, מקאקים זנב אריה וחיות בר ייחודיות לאזור נוספות.

בערב נשוט על נהר הפריאר ונחווה את חיות הבר וחייהן סביב המים. מבטיחותה של סירה תוכלו לראות עדרי פילים פראיים היורדים למים ושוחים.

גידולי תה בקרלה הודו
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו

המשך המסלול בקרלה (הודו)

ביום השביעי לטיול בקרלה ניסע לקומראקום, ביתם של מגוון רחב של חי וצומח. מקלט העופות בקומראקום הוא מקדש ציפורים בו מבקרים מינים רבים של ציפורים נודדות. אגם וומבאנאד מכיל את המים העומדים הגדולים ביותר בקראלה והוא בית גידול למיני דגים רבים החיים במים במתוקים.

ביום השביעי, למחרת, נמשיך בדרכנו ונגיע למאראריקולם.

בבוקר נהנה מהמים בקומראקום ובצהריים נמשיך למאראריקולם. מאראריקולם הינה עיירת חוף הנמצאת באזור אלאפוזה. שם נוכל ליהנות מאחד החופים היפים ביותר, הידוע בשם חוף מארארי, או חוף מאראריקולם. נהנה ביום ה-11 מיום חופשי בחופים.

ביום ה-11 בבוקר ניסע לאלפי ונעלה על סירת בית, האוסבואט.

הדרך היחידה לחקור את היופי של נופי התעלות המהפנטות היא באמצעות סירת בית. הסירה שטה לאט ולוקחת אתכם אל עולם הפלאים אותם אנו חווים ביופי הטבעי המרהיב, כנסיות נהדרות ושדות ירוקים המציעים מראה שלא ניתן לשכוח.

לאחר לילה בהאוס בואט, ביום  ה-12 לטיול בקרלה בנהרות והחופים של קרלה, נמשיך לחופי ורקלה.

החוף הראשי של ורקלה, פפאנאסם, הוא ארוך וזהוב עם נוף מדהים של צוקים אדומים מהם נובעים מים מינרליים. בורקלה תמצאו אינסוף חופים מצפון ודרום.

לאחר יום חופשי בורקלה, נמשיך לקובלאם, עיירת חוף על שפת הים הערבי בקראלה. בקובלאם שלושה חופים בצורת חצי סהר המופרדים על ידי סלעים. המים הרדודים הנמתחים לאורך מאות מטרים והם אידיאליים לשחייה. בחופי הים חנויות רבות המציעות כל מיני סחורות ושירותים. לקובלאם מגיעים תיירים רבים, בעיקר מאירופה וישראל. בקובלאם תוכלו גם למצוא אתרי הבראה והתחדשות המספקים מגוון רחב של טיפולים איורוודים לתיירים. שם נהנה מיום חופשי נוסף לבילוי בחופים הזהובים ובמים הצלולים.

מקובלאם נחזור לקוצ'ין ונטוס חזרה ארצה עם המון חוויות בלתי נשכחות!

תמצית המסלול שלנו - הנהרות והחופים של קרלה הפראית בשבועיים

יום 1: הגעה לקוצ'ין

יום 2: קוצ'ין

יום 3: קוצ'ין/ מונאר

יום 4: מונאר

יום 5: מונאר/פריאר

יום 6: פריאר

יום 7: פריאר/קומראקום

יום 8: קומראקום

יום 9: קומראקום/מאראריקולם

יום 10: מאראריקולם

יום 11: מאראריקולם/אלפי

יום 12: אלפי/ורקלה

יום 13: ורקלה

יום 14: ורקלה/קובלאם

יום 15: קובלאם

יום 16: חזרה לארץ

מתעניינים בקרלה והמסלול הזה נשמע לכם מתאים בול? לפרטים נוספים צרו איתנו קשר עוד היום 052-8838308 או במייל office@goeast.co.il

מעוניינים בטיול בהתאמה אישית לפי הצרכים והרצונות שלכם? המומחים של גו איסט ישמחו לתכנן לכם את הטיול המושלם! לחצו על הלינק כאן לפרטים נוספים.

הזמנתם טיול לויאטנם, אתם מתרגשים ומתים כבר לטוס? אל תשכחו שחייבים להוציא ויזה >> להנפקת ויזה בקלות ובמהירות, לחצו כאן

טופס בקשה למסלול טיול לקרלה בהודו - טיול בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד