GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

?ראש השנה הוייטנאמי – כיצד הוא ישפיע על הטיול שלכם בוייטנאם

ראש השנה הויאטנמי נקרא טט (קיצור של Tet Nguyen Dan) והוא החג המשמעותי ביותר לויאטנמים.

ראש השנה הוייטנאמי נקרא טט (קיצור של Tet Nguyen Dan) והוא החג המשמעותי ביותר לויאטנמים. החג מסמל את תחילת האביב ונחגג בסוף ינואר או תחילת פברואר. בדרך כלל הטט וראש השנה הסיני נחגגים באותו תאריך, אך המסורת והמנהגים הויאטנמים שונים מאלו הסינים.   

 

ראש השנה הוייטנאמי – נקודת ציון להתחלה חדשה ותקווה לעתיד טוב יותר

כמה ימים לפני החג כבר אפשר להרגיש בעומס האופף את הרחובות. הויאטנמים קונים מצרכים לארוחות החג, מתנות למשפחה ובגדים חדשים. הויאטנמים מאמינים שהמעשים וההתנהגות שלהם בחג הטט, יקבעו את מזלם לשאר השנה, לכן הם נזהרים מאוד ביום הזה. הם מנקים את הבית, קונים פרחים ומתקנים כל דבר שבור, כדי שהמזל יאיר להם פנים לשנה החדשה. חג הטט מסמל אצל הויאטנמים נקודת ציון להתחלה חדשה, תקווה לעתיד טוב יותר וחלומות ויעדים חדשים. 

ראש השנה הוייטנמי - טיול בהתאמה אישית גו איסט

החג מוקדש למשפחה וחברים, ויאטנמים רבים נוסעים להתאחד עם משפחתם ולכן יש לקחת בחשבון שחנויות ובתי עסק רבים יהיו סגורים בזמן החג.

בחג יש פסטיבלים רבים ותהלוכות של רקדנים מחופשים בתחפושות מסורתיות. מופעי זיקוקי הדינור מושקעים וארוכים  וגם אחריהם הרעש לא מפסיק. הויאטנמים ממשיכים לצפור בצופרי המכוניות, לתופף בתופים ולהרעיש בעזרת כל הבא ליד מכיוון שהם מאמינים שהרעש ירחיק את הרוחות הרעות. 

לסיכום, טיול בוייטנאם בזמן הטט ייתן לכם הזדמנות לראות מקרוב את אחד החגים החשובים ביותר לויאטנמים, לאכול מהמאכלים החגיגיים וליהנות מהפסטיבלים ומזיקוקי הדינור, אך יש לקחת בחשבון שבמשך מספר ימים ייתכן שמסעדות, חנויות ובתי עסק שונים יהיו סגורים, ולהיערך בהתאם.

 

לא לשכוח ויזה

אם ברשותכם דרכון זר, ייתכן שתוכלו להיכנס לויאטנם ללא ויזה. אך בעלי דרכון ישראלי צריכים להוציא ויזה כדי להיכנס לויאטנם. היכנסו לכאן כדי להוציא ויזה לויאטנם תוך ארבעה ימים בלבד.  

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד