GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מאכלים ומשקאות מיוחדים לכבוד עונת פריחת הדובדבן ביפן

פריחת הדובדבן ביפן מסמלת את בואו של האביב, והיא אירוע חשוב בשביל היפנים. הנה כמה מהמוצרים המיוחדים שאפשר למצוא ביפן בעונת הפריחה.

פריחת הדובדבן ביפן
  1. משקאות ומוצרים לכבוד הסאקורה בסטארבקס – לקראת הפריחה סטארבקס נוהגת להוציא סדרה של מוצרים ברוח פריחת הדובדבן ביפן . החל מספלים, כוסות ובקבוקים בעיצוב הפריחה, וכלה במשקאות ומאפים כמו תה סאקורה, לאטה בטעם סאקורה, סופגניות עם קרם דובדבנים ועוד.
  2. מקרונים ורודים בטעם דובדבן – המקרונים פופולריים ביפן ולכבוד פריחת הדובדבן אפשר למצוא בחנויות מקרונים ורודים עם קרם דובדבן.
  3. עוגות סאקורה – בתי הקפה ביפן מגישים עוגות קרם חגיגיות בטעם דובדבן.
  4. תה סאקורה – גם ליפטון לא פוסחת על הקהל היפני ומשתתפת בחגיגת הסאקורה. לקראת פריחת הדובדבן ליפטון מוציאה לחנויות מהדורה אקסקלוסיבית ליפן בלבד של תיוני סאקורה.
  5. קיט קט בטעם סאקורה – הקיט קט פופולרי מאוד ביפן, וחברת נסטלה מייצרת לשוק היפני קיט קט בטעמים שונים ומשונים כמו תה ירוק, וואסאבי, שעועית ובטטה. לכבוד הסאקורה נסטלה מוכרת ביפן קיט קט בטעם דובדבן במהדורות מיוחדות עם עיצובים ייחודיים. 
  6. גלידת סאקורה של האגן דאז – גם האגן דאז חוגגת את המסורת היפנית ומייצרת גלידת דובדבן מיוחדת שנמכרת בעונת הפריחה בלבד (Haagen Dazs Limited Edition Cherry Blossom Ice Cream).
  7. קוקה קולה – עוד לפני פריחת הדובדבן ביפן קוקה קולה מייצרת במהדורה מוגבלת בקבוקי קולה מיוחדים לכבוד הסאקורה בעיצוב ורדרד-לבן. הבקבוקים המעוצבים נמכרים במהירות ואף נסחרים באי ביי.

המשיכו לעוד כתבות עם המון טיפים, המלצות, אטרקציות ותוכניות טיול למשפחות המטיילות בעולם. גו איסט מתמחה ב טיול לויאטנם ובהוצאת ויזה לויאטנם במהירות ובמחירים נוחים.

טופס בקשה למסלול טיול ליפן - טיול בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד