GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טייוואן עם ילדים- כל הסיבות לטייל בטאייוואן עם הילדים

היא נבחרה לארץ השנייה הבטיחותית ביותר בכל העולם, יש בה חופים, פנינות טבע מרהיבות, קניונים, וחדרי מלון שהילדים שלכם לא ירצו לעזוב – כל הסיבות לטייל בטאייוואן עם הילדים.

טייוואן היא אולי לא הארץ הראשונה שעולה בראשכם כשאתם מחפשים יעד לטיול עם ילדים, אבל כמו שתקראו בהמשך, יש לה את כל מה שצריך לחוויה משפחתית מושלמת.

נתחיל מזה שבשנת 2015 טאיוואן נבחרה למדינה השנייה הבטוחה ביותר בעולם אחרי איסלנד (U.S. lifestyle magazine). אחוזי פשיעה נמוכים ביותר, ומערכת בריאות טובה הקפיצו אותה לראש הרשימה. הוסיפו לכך את העובדה שהטאיוואנים מסבירי פנים, מנומסים ואדיבים והארץ מלאה בנופים מרהיבים ואטרקציות והרי לכם יעד נהדר לטיול משפחתי.

כבר כשתנחתו בשדה התעופה שבטאיפי (עיר הבירה) ילדיכם יוכלו ליהנות ממגרשי משחקים ואפילו דוכני צ'ק אין של "הלו קיטי".    

בנוסף יש להניח שילדיכם יתרגלו למטבח הטייוואני ללא כל בעיה. זאת מכיוון שהאוכל הטייוואני פחות חריף מהאוכל הסיני, ואורז ונודלס הן מנות בסיסיות שאפשר למצוא בכל מקום.

טייוואן עם ילדים
תכנון טיול בויאטנם
תכנון טיול בויאטנם

באי יש הרבה מלונות ידידותיים לילדים. הכוונה לא לג'ימבורי במלון, אלא לחדרי חלומות שעוצבו במיוחד לילדים עם ציורי קיר, מגלשות, משחקים ובובות.

הנה כמה אתרים שמומלץ לשלב כשמטיילים ב טייוואן עם ילדים:

טארוקו גורז' 

 הגראנד קניון של הרפובליקה הסינית, ואחד המקומות היפים ביותר בכל המדינה. הקניון המרשים מוקף בצמחייה, אגמים, מערות ומקדשים ומסביבו פארק לאומי יפייפה.

פסטיבל כדורים פורחים בטאיטאנג (Taitung) 

 חוויה שהילדים שלכם לא ישכחו. הפסטיבל אורך כ-40 יום ובדרך כלל נפתח בתחילת יולי.

גן החיות שבטאיפי 

בטאיפיי נמצא גן החיות הגדול ביותר בכל אסיה. פרט לדובי פנדה ופלמינגו ורודים, תוכלו לנסוע ברכבת ברחבי הספארי ולשבת במסעדות שבמתחם.

מקדש לונגשן 

 המקדש הבודהיסטי היפייפה מהווה מרכז רוחני עבור המקומיים המבקרים בו מדי יום. האזור תמיד הומה אדם ומלא באפשרויות בילוי – מסעדות, מגידי עתידות ושוק שנפתח בשעות הערב. 

האנדרטה הלאומית של צ'יאנג קאי שק (Chiang Kai-Shek Memorial Hall)

 מקום נפלא לטייל בו עם ילדים. האנדרטה מוקפת בפארק גדול ויפייפיה שהילדים יכולים להתרוצץ בו. המבנה והקשתות הרבות שבו הם נקודה מצוינת לתמונות משפחתיות.

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד