GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מה יש לעשות בהאנוי?

עיר הבירה של וייטנאם היא עיר שוקקת חיים ומלאה באתרים מעניינים. הנה 5 אטרקציות שאסור לפספס.

האנוי – סיור קולינרי 

כדאי לפתוח את הטיול בעיר האנוי בסיור קולינרי להכרת המטבח הויאטנמי שנחשב לאחד המטבחים המיוחדים והטעימים בעולם. כך תוכלו להכיר את אוכל הרחוב ולצבור ביטחון להמשך הטיול. המדריכים יקחו אתכם למקומות אותנטיים שרק המקומיים מכירים ורוב הסיכויים שלא הייתם מגיעים אליהם בלעדיהם. מומלץ להגיע על קיבה ריקה. גם אם בשלב מסוים כבר לא תוכלו להכניס עוד מנה, תמיד תוכלו לצלם את המנות האסתטיות והצבעוניות.

המאוזוליאום של הו צ'י מין

אי אפשר בלי ביקור אצל אבי האומה. הו צ'י מין (או כפי שהויאטנמים מכנים אותו – הדוד הו) הלך לעולמו בשנת 1969 לא לפני שהשאיר חותם עמוק על האומה הויאטנמית. גופתו החנוטה של הו צ'י מין מוצגת לראווה במאוזוליאום שבכיכר בה דין (Ba Dinh) ואזרחים רבים מבקרים בו מדי יום. המאוזוליאום פתוח בכל הימים פרט לשני ושישי.

טיול בהתאמה אישית גו איסט
תכנון טיול לויאטנם
טיול לויאטנם

קצת תרבות…

מומלץ לבקר בבית האופרה של האנוי. מדובר במבנה ארכיטקטוני מרשים ביותר ואחד מסמליה של וייטנאם. בית האופרה נבנה על ידי הצרפתים בתקופת שלטונם והוא מפואר ביותר. מסביב לבית האופרה אפשר לטייל בריקשות וליהנות מבתי הקפה הצמודים אליו. המבנה מרשים עוד יותר בשעות הערב בתאורה הלילית. אם רוצים ליהנות מאחד ממופעי התרבות, מומלץ להזמין כרטיסים מראש.

תאטרון מים

בהאנוי יש מספר תאטראות המציגות מופעי מים. מדובר באומנות ייחודית אשר נוצרה בויאטנם ונשמרה שנים רבות. בתיאטרון המים הבמה היא למעשה בריכה רדודה והבובות עומדות על פני המים ונשלטות במוטות על ידי המפעילים. המופעים בדרך כלל מציגים סיפורים עממיים תוך שימוש באלמנטים מודרניים. תזמורת חיה שמספקת ליווי מוסיקלי ואורות מרהיבים המשתקפים במים – הופכים את המופע לחוויה שאסור לפספס.

ביקור באגם המערבי של האנוי

כדי להירגע מהעומס וההמולה שבעיר מומלץ להמשיך אל האגם המערבי היפייפה שבמחוז טאי הו (Tai Ho). אפשר לטייל באגם בשעות הבוקר ולצפות במקומיים הרבים שעושים את התעמלות הבוקר שלהם מול האגם. אפשר גם לשכור אופניים ולרכוב לאורך הנהר. מסביב לאגם הגדול ביותר בהאנוי אפשר למצוא בתי קפה, גלידריות, בתי מלון מפוארים ובוטיקים אופנתיים. בזמן הביקור באגם מומלץ לטעום את מנת הדגל של האזור – עוגת השרימפס, ולא לוותר על טיול בנהר בשקיעה.

 
 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד