GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

סיורי רכבות מפוארים בהודו

הרכבת היא שיטה אהובה ביותר על מטיילים אשר יחקרו את המרכז ההודי

הרכבת היא שיטה אהובה ביותר על מטיילים אשר יחקרו את המרכז ההודי. חבילות סיור לרכבות בהודו הן גישה אידיאלית ביותר לחשוף את הפרסונות של הודו בחומר האמיתי. הרכבות הללו מסתובבות בכל אחד ממסבי האומה ומחברות כמעט כל מדינה, עיר, עיירה בתחומה, ומלוות לה מערכת מבוצרת ותמיכה. אם זה מהר או הלילה, רכבת הודית הם בלתי נלאים, מה שהופך את זה יותר בחירה שאפשר לסמוך עליו יתרון לחקור את האומה.

רכבות היוקרה מסיירות בהודו באמת עשו ניסים והעלו את הרעיון של 'ג'מבו חי'. רכבות האקסטרווגנטיות של הודו, במיוחד הארמון על הגלגלים והמזרח המלכותי, משיגות יותר מאשר לתת סיכוי לסייר במדינות ההודיות רג'סטאן וגוג'ראט.

סיור בארמון על גלגלים

Palace on wheels tour

סיור הארמון על הגלגלים הוא פלא הפלאים. מה הפלא שהגלגל הזה רץ איך לסגור בתוכו כמות כה גדולה של סגנון, איכות והדרגה. אף מילים לא יכולות אפילו להתחיל להציג את המנהג ובכך עשיר במיוחד בתרבות, במצוינות של ארמון על גלגלים. כשתניחו את כף רגלכם על הכרכרה הראשית של ארמון על גלגלים, תוכלו להרגיש את הפאר של סיור הרכבת היוקרתית בהודו שעלה מבפנים.

סיור אקספרס במהראג'ה

Maharaja express tour

האירוח העשיר והמעודן מסמל את ההתפתחות וההתקדמות יוצאת הדופן של התיירות במוצבים שלאחר המפוארים מתחיל שלב, ששינה את ההיסטוריה הפיננסית של הודו. זה נותן היקף מלא של מנהלי לינה, טיולים ותיירות למטיילים ברכבת במסגרת מסגרת מסודרת של מסילות ברזל, שמתוכם סיור אקספרס של מהרג'ה באמת מעולה וטעם.

רג'סטאן רויאל על גלגלים

Royal rajasthan on wheels tour

הסיור הראג'סטאן המלכותי המפואר על גלגלים לוקח אותך דרך תחקיר בן שבעה ימים על הרג'סטאן התוסס. הקסם של הטיול המרשים מתחיל בניו דלהי ומגדיר אותך לארוג את מרקם האנרגיה היצירתית המענגת שהופכת למציאות במשך כל שבעת הימים שלאחר מכן. המסע המפואר שלך מתחיל מדלהי ומעביר אותך בתנאים שונים באוגוסט האחרון של רג'סטאן כמו ג'ודפור, אודאיפור, צ'יטור, סוואי-מדהפור וג'איפור.

רוצים שנבנה לכם טיול בהודו שלא דומה לאף אחד אחר?

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד