GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול בפיליפינים עם ילדים

גן עדן עלי אדמות – חופים טרופיים, נופים עוצרי נשימה ומחירים זולים הופכים את הפיליפינים ליעד מושלם.

  1. לטוס לפיליפינים בגלל האנשים – הפיליפינים צנועים, אדיבים וידידותיים. הם יצאו מגדרם כדי לעזור לכם והפלוס הגדול הוא שרובם (כתשעים אחוזים מהאוכלוסייה) דוברי אנגלית. סביר להניח שכבר כשתנחתו בפיליפינים תבחינו במקומיים המברכים אתכם לשלום וששים לעזור לכם בכל בעיה או שאלה.
  2. לטוס לפיליפינים בגלל הנופים – הפיליפינים הם ארכיפלג עצום בעל יותר מ-7000 איים (רק 2000 מהם מיושבים), והם מלאים בנופים עוצרי נשימה: יערות גשם טרופיים, מפלים, שוניות אלמוגים, מערות ורכסי הרים.
  3. חופים חלומיים – החופים הם האטרקציה המרכזית של הפיליפינים ואפשר להבין מדוע. החופים בפיליפינים נראים כאילו נלקחו מגלויה: חול נקי ולבנבן, מים בגוון טורקיז ועצי דקל הופכים את החופים הפסטורליים לגן עדן עלי אדמות.
טיול לפיליפינים

4. מזג אוויר נוח – מזג האוויר בפיליפינים יציב ולא נוטה לקיצוניות. האקלים הטרופי חם ולח פחות או יותר ברוב השנה. החודשים הטובים ביותר לטיול בפיליפינים הם מנובמבר עד אפריל. העונה הגשומה היא ממאי עד אוקטובר אבל גם בחודשים הללו מזג האוויר עדיין נעים ואפשר לטייל במדינה, מה גם שהאתרים והאטרקציות אינם עמוסים בתיירים.

5. מחירים זולים – המחירים בפיליפינים נוחים ומתאימים לכל כיס. למשל ארוחת צהריים תעלה לכם בסביבות ה-16 שקלים, ותוכלו לשכור סטודיו מרוהט (45 מטרים רבועים) במחיר של 1100 שקלים לחודש.

6. גבעות השוקולד – אחת האטרקציות המרכזיות בפיליפינים היא גבעות השוקולד שבאי בוהול. מדובר ביותר מ-1000 גבעות מכוסות בדשא הנישאות לגובה של כ-30 מטרים. הגבעות כה סימטריות עד שנדמה שהן מעשה ידי אדם, אך מדובר בתופעת טבע שההסבר שלה אינו ידוע. בתקופות החמות הדשא מקבל גוון חום-שוקולדי ומכאן השם. האגדה מספרת ששני ענקים נלחמו זה בזה והטיחו אחד בשני סלעים וחול. הענקים בסופו של דבר הפכו לחברים, אך לא ניקו את הגבעות שהשאירו אחריהם. 

 

טיסה לפיליפינים יכולה להיות חוויה משפחתית מדהימה ומומלצת לכל מי שמחפש חופשה בטבע יפהפה ופעילויות מגוונות.

הפיליפינים מציעים נופים עוצרי נשימה של חופי ים מדהימים, איים ירוקים ואתרי טבע מרהיבים, כמו גם חיי ים צבעוניים וצמחייה עשירה. המגוון של פעילויות כולל טיולים בטבע, טיולי ספורט ימיים, צלילה וגלישה. חופשות משפחתיות בפיליפינים יכולות לכלול גם ביקורים בפארקי מים, מסעדות מקומיות, מקומות מרתקים לקניות ובילוי זמן משפחתי בסנטרי הקניות המקומיים.

כמו כן, הפיליפינים מוכרים כמקום מקבל חבילות נופש זולות, מה שהופך את היעד למשתלם מבחינת מחירים למשפחות שרוצות לחסוך במספר דולרים ולקבל ערך מקסים עבור התקציב.

בנוסף, הפיליפינים הם מדינה חמה וחברותית, וישנם מספר רב של אטרקציות משפחתיות ברחבי המדינה שיעניקו חוויה לכל המשפחה.

בקיצור, הפיליפינים הם יעד מושלם לחופשה משפחת

טופס בקשה למסלול טיול לפיליפינים - טיול בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד