GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

חמישה דברים שאפשר לעשות כדי להקל על ילדים שפוחדים לטוס

הזמנתם טיסה משפחתית והילד שלכם פוחד לטוס? הנה 5 דברים שאפשר לעשות כדי להקל עליו.

חופשה משפחתית אמורה לספק לנו הרבה רגעי אושר וחוויות משפחתיות מגבשות. אם ידוע לכם שאחד מילדיכם פוחד מהטיסה המתקרבת, בין אם הוא עומד לטוס בפעם הראשונה ובין אם טס בעבר והחוויה לא הייתה טובה, כדאי לנסות את העצות הבאות, כדי שהטיול המשפחתי שלכם לא יתחיל ברגל שמאל.

הכנה מוקדמת – כמו תמיד הסברים מפורטים והכנה נפשית עוזרים לילד להתמודד עם המצב בצורה טובה יותר. כדאי להכין את הילד לאט לאט ובהדרגה, ולא לחכות לרגע האחרון. 

ילדים שפוחדים לטוס

חשוב להקשיב לחששות של הילדים שלכם ולא לזלזל בפחד שלהם. אם הילד מודאג מכך שהטיסה אינה בטיחותית והמטוס עלול להתרסק, הנה סרטון נהדר שמסביר כיצד המטוסים פועלים: https://bit.ly/2OBYhzP
וטקסט מאתר אאוריקה שמסביר “איך מטוסים לא נופלים?” https://eureka.org.il/item/47726

הכינו מסיחים 

רצוי להביא למטוס הסחות דעת שיעזרו לילדיכם להעביר את הזמן ולא לשקוע בפחד. צעצועים, אייפד עם סרטונים ומוזיקה. אפשר להפתיע את הילד עם ערכה שהכנתם בעצמכם לזמן הטיסה עם מכתב, ממתק שהוא אוהב, ויצירה להעביר איתה את הזמן. אם לילד יש חפץ שהוא קשור אליו במיוחד כמו בובה או שמיכה מומלץ מאוד להביאם לילד כדי לחזק את תחושת המוכרות והביטחון.

היעזרו בדיילים

לדיילים יש ניסיון רב עם נוסעים הסובלים מפחד טיסה. ספרו לדיילים שזוהי הטיסה הראשונה של ילדיכם ושהוא חושש. ייתכן שהם יערכו לו סיור בתא הטייס, או יפיגו את החשש שלו בדרך אחרת. דייל רגיש ומנוסה יכול לעשות את כל ההבדל.

דוגמא אישית 

חשוב שלאורך כל הטיסה תשדרו לילדיכם נינוחות וביטחון. אם הילד ירגיש שאתם חוששים, הוא לא יוכל להירגע. אם יש הורה שחושש מהטיסה, מוטב להושיב את הילד ליד ההורה השני.

היכרות מוקדמת 

אם זו הטיסה הראשונה של ילדיכם, אתם יכולים לקחת אותו מבעוד מועד לשדה תעופה. הצפייה במטוסים הממריאים ונוחתים ללא כל בעיה או תקלה, עשויה להחדיר בילדיכם ביטחון.

בהצלחה!

מתכננים טיול לויאטנם?

גו איסט סוכנות נסיעות לויאטנם, הודו ודרום מזרח אסיה נשמח לסייע לכם

תכנון טיול בהתאמה אישית – בואו לפגישה אישית ללא עלות וללא התחייבות

מתחייבים למחיר הטוב ביותר.

ויזה לויאטנם ב69 ש”ח בלבד רק אצל המומחים של גו איסט

התקשרו 03-5220092

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד