GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיפים לטיול ביפן – הנה כמה דברים שכדאי לדעת על המנהגים ביפן

בארץ השמש העולה יש קודים תרבותיים שונים מהותית מאלו שאנו רגילים אליהם. כדי לא לקבל שוק תרבותי, וכדי למקסם את ההנאה מהטיול ביפן, הנה כמה טיפים לטיול ביפן

בארץ השמש העולה יש קודים תרבותיים שונים מהותית מאלו שאנו רגילים אליהם. כדי לא לקבל שוק תרבותי, וכדי למקסם את ההנאה מהטיול ביפן, הנה כמה טיפים לטיול ביפן.​

  1. מזומן – אנחנו רגילים לשלם באשראי, אך הכלכלה היפנית מבוססת על מזומן. בתי עסקים רבים, חנויות, מוניות ומסעדות מקבלים מזומן בלבד. מוטב תמיד לבדוק לפני אם אפשר לשלם באשראי, ולהקפיד על כך שיהיה לכם מספיק יין בארנק כדי להימנע ממצבים מביכים.  
  2. טיפ – ביפן לא נהוג לתת טיפ למלצרים. אם תשאירו טיפ, אל תתפלאו אם המלצרים ייגשו אליכם ויחזירו לכם אותו.
טיפים לביקור ביפן - טיול בהתאמה אישית גו איסט
טיול בהתאמה אישית גו איסט

3. חלצו נעליים – ביפן מקובל לחלוץ נעליים כשנכנסים לבתים, תאי מדידה או מסעדות מסורתיות. אם אינכם בטוחים אם אתם אמורים לחלוץ, פשוט הביטו סביבכם. בדרך כלל המארחת במסעדה תראה לכם היכן לאחסן את הנעליים שלכם.

4. דברו בשקט – הקפידו לדבר בשקט ברחוב או ברכבת. שיחה קולנית נחשבת לחוסר נימוס משווע. הקפידו גם לא לדבר בטלפון הסלולרי בזמן שאתם ברכבת.

5. צילום – ביפן לא מקובל לצלם אנשים ללא רשותם או להצביע על אנשים או חפצים.

6. שמרו על האשפה שלכם – יפן היא ארץ נקייה מאוד ועם זאת יש בה מעט מאוד פחי אשפה ברחובות. הפחים ממוקמים בדרך כלל בתוך חנויות וקניונים. קחו שקית עמכם בתיק כדי לשמור על הפסולת שלכם עד שתגיעו לפח.

7. מסיכות פה – כשתטיילו ביפן אתם צפויים לראות אנשים רבים החובשים מסיכות פה. יש מספר סיבות אפשריות לכך כשהמרכזית היא לא להדביק אנשים אחרים. כמו שכבר הבנתם ביפן נימוס הוא ערך עליון ומי שחובש מסיכה למעשה מפגין אכפתיות כלפי הבריאות של הסובבים אותו.

8. חגים לאומיים – בזמן החגים האתרים והאטרקציות עלולים להיות הומים ועמוסים מאוד. במידת האפשר מומלץ להימנע מלטייל ביפן בזמן החגים.

לעוד כתבות עם המון טיפים, המלצות, אטרקציות ותוכניות טיול למשפחות המטיילות בעולם. גו איסט מתמחה ב טיול לויאטנם ובהוצאת ויזה לויאטנם במהירות ובמחירים נוחים. 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד