GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

מה לוקחים לטיול של חודש להודו?

טיול של חודש להודו מה לוקחיםהודו, היעד הפופולארי עבור מטיילים ישראלים צעירים, מושכת אליה היום גם משפחות. הטיסה מישראל מגיעה בדרך כלל לבומבי או דלהי ואם מדובר בטיסה ישירה, היא תיקח כ-8 שעות. המרחק יחד עם העובדה שיש כל כך הרבה מה לראות ולחוות בה, גורמים לרבים לתכנן טיול של חודש להודו ובצדק.

מה יש לראות בהודו?

במקום לשאול מה יש לראות בהודו נכון יותר לשאול מה אין שם. נתחיל מהתרבות הייחודית, אשר משתנה גם בין הערים ומפגישה את כל מי שיוצא אל טיול להודו עם סגנון חיים ייחודי ושונה. נמשיך מהנוף הקסום שמאפיין את הארץ ומשתנה בין מקום למקום ונציין כי ישנן שפע של אטרקציות ושמורות טבע. משפחות אשר מגיעות להודו לחודש יבחרו במספר אזורים וימצאו בכל אחד מהם משהו ייחודי. למשל, ברז'אסטן אפשר לטייל על גמלים, להצטרף לפסטיגלים ולטייל בין ארמונות ומבצרים. בקרלה ישנם חופים יפיפיים ושמורות טבע נדירות ואלו מתאימים לטיולים רגליים ובסירה.

לתכנן טיול של חודש להודו

לאחר קבלת ההחלטה לצאת אל טיול של חודש להודו מגיע הזמן להתחיל לתכנן את החוויה. נתחיל מכך שיש לבחון את רשימת החיסונים, לבדוק כי הם מתבצעים בזמן ובמקביל חשוב להוציא ויזה להודו. ניתן להוציא את הוויזה כאן באתר ובכך להימנע מהתמודדות עם נושאים בירוקרטיים. תכנון טיול להודו יתבצע בהתאם למי שיוצא לדרך. צעירים יכולים לתכנן לעצמם טרקים, הגעה לפסטיגלים ופעמים רבות הם ירשו לעצמם לבלות במדינה לאורך מספר חודשים ולשהות בכל אזור זמן ממושך. הורים לילדים צעירים מאד יצטרכו להתחשב בהם ויעדיפו לרוב להימנע מנסיעות ממושכות. ישנם שלל יעדים שמתאימים לילדים וניתן גם להתייעץ איתנו על כך. בתכנון טיול חודשי כדאי לחשוב על יעדים אשר נמצאים בקרבה יחסית ובכל מקרה לחוות כל נקודה למשך מספר ימים כדי להספיק לספוג את אווירת המקום והייחודיות שלו. חודש זה זמן רב לטיול וכשיוצאים לדרך בצורה נכונה אפשר ליהנות מכל רגע.

מה לוקחים לטיול של חודש להודו לא לשכוח

הודו היא מדינה קסומה לטייל בה, אך היא מדינה שדורשת הכנה ומחייבת שמירה אישית. אין לשתות מים מהברז או בקבוקים פתוחים. מומלץ להגיע מראש עם רשתות נגד יתושים וחומרי הגנה מפני עקיצות וטיפול בהן. כדאי מאד לקחת מגבונים, ג'ל אלכוהול לידיים ותרופות מוכרות מהארץ. במקרה של נסיעה עם ילדים שצריכים כיסא בטיחות יש לשקול לקחת אותו כיוון שלא בכל מקום ישנם כיסאות זמינים.

רוצים שנבנה לכם מסלול טיול בהודו שלא דומה לאף אחד אחר?

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד