GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

הודו למשפחות – 5 טיפים לתכנון הטיול

טיול להודו למשפחותהצעירים שטיילו לאחר הצבא בהודו כבר גדלו ורבים מהם חולמים לחזור ליעד המיוחד. המדינה הקסומה מושכת אליה יותר ויותר משפחות אשר בוחרות לצאת ליעד קצת שונה ובחופשה בקצב אחר. טיול הודו למשפחות כולל מפגש עם תרבות ייחודית, טבע יוצא דופן ולא מעט חוויות מרגשות. טיול למשפחה ובוודאי עם ילדים קטנים אינו דומה לטיול של צעירים לאחר הצבא. הקצב אחר, הציפיות שונות וההמולה לא בהכרח מתאימה. תכנון טיול להודו יתבצע תוך התחשבות בכל המטיילים ויביא בחשבון את אורך החופשה.

5 טיפים לתכנון טיול הודו למשפחות

טיול להודו מתחיל בחלום לצאת לדרך, ממשיך בתכנון וכמובן יש צורך להוציא ויזה להודו. ברגע שהכוונה היא לקחת גם את הילדים יש להתאים את החוויה אליהם. הטיפים הבאים יעזרו לצאת לדרך כשכולם מוכנים ומתרגשים:

1.    עוד לא מנוסים? לכו על מסלולים מוכרים

אם לא יצא לכם לטייל בהודו או שטיילתם בה בעבר, כשהייתם צעירים ונטולי דאגות, עדיף שתבחרו במסלולים מוכרים. הודו יכולה להיות יעד נפלא למשפחה אך לא תרצו להגיע למקומות שהתקשורת בהם לא טובה ושיהיה קשה לכם להתמצא בהם. העדיפו מקומות ידידותיים למשפחות ולפחות את הטיול הראשון (או התקופה הראשונה), קחו באיזי.

2.    העדיפו מקומות רגועים ושלווים

תכנון טיול להודו יכול לכלול שלל מקומות וכדאי להתמקד במקומות רגועים ולא המוניים. נכון, ישנם פסטיבליים יפיפיים שתוכלו לקחת בהם חלק, אך עליכם לשאול את עצמכם כיצד הילדים ירגישו בתוך ההמולה והאם אתם עומדים לדאוג לילדים או להעביר את הזמן בכיף.

3.    קחו איתכם תרופות מהארץ

אל תתפשרו על בריאות. בחנו את החיסונים שיש לבצע, קחו איתכם תרופות שהילדים מכירים מהארץ ובהודו עצמה הקפידו על שתיית מים מינרליים בלבד מבקבוקים סגורים.

הודו למשפחות וילדים4.    הכינו את הילדים לטיול

תנו לילדים להיות חלק בלתי נפרד מהחוויה. ספרו להם היכן אתם עומדים לבקר, הציגו להם תמונות ואפילו אפשרו להם לבחור באטרקציה שהם רוצים להגיע אליה (אם הם בגיל המתאים). הסבירו לילדים שהם עומדים לראות אנשים רבים, צבעים שונים ושאתם תמיד לצידם.

5.    הצטיידו במנשא איכותי

במידה ויש לכם ילדים קטנטנים, אל תסתמכו על הליכה בעגלות אלא הצטיידו מראש במנשא גב איכותי שתוכלו לשאת את הילד לאורך זמן. טיול להודו יכול להיות נפלא, אך אם תצטרכו להרים את הילד על הידיים כל הזמן תרגישו את הגב ואפשר להימנע מכך.

רוצים שנבנה לכם טיול בהודו שלא דומה לאף אחד אחר?

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד