GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

אזרחות ויאטנמית – האם אפשרי?

מידע בנושא של הוצאת אזרחות ויאטנמית והאם זה אפשרי בכלל.

אזרחויות בעולם הפכו לנכס בזכות עצמו, בשל הערך הרב של ההטבות וההקלות שנותנות מדינות שונות לתושביהן, וזאת לצד ההכרה בזכויות היסטוריות המאפשרת תביעה של זכויות אזרחות מכורח אירועים שונים ואילן יוחסין משפחתי. בכתבה זו נעסוק באזרחות ויאטנמית וביתרונותיה. 

אזרחות זרה

ישראלים רבים מפשפשים באילן היוחסין המשפחתי על מנת לאתר זכויות מכורח עזיבה, גירוש או רקע היסטורי אחר, אולם יש גם מי שמצא את התועלות שבאזרחות זרה והפך אותה למוצר שוק נרכש. קיימות לא מעט מדינות בעולם המעניקות כיום אזרחות או מעמד קרוב לזה- לרבות דרכון מקומי, הקלות והטבות מיסוי, זכויות מגורים ועבודה, השכלה גבוהה, שירותים רפואיים ויתרונות נוספים, וזאת בתמורה לתשלום ישיר או לחילופין להשקעה במדינה. 

אזרחות זרה במדינות המזרח הרחוק

בין המדינות הנוהגות לאפשר זאת, ניתן למצוא לא אחת את מדינות המזרח הרחוק, הנעזרות בהון הבינלאומי ובמשקיעים הזרים בשיטה זו- לתמיכה בכלכלה המקומית הענייה. חשוב לדעת כי בניגוד לאזרחות המוענקת מכורח זכויות היסטוריות ומשפחתיות, מעמד נרכש זה כולל בתוכו תנאים מגבילים ומוגבל בזמן, על פי אופי המדינה והזכאות שנרכשה.

ויזה לויאטנם
קאנטחו
תכנון טיול בויאטנם

ויאטנם

בין המדינות הללו ניתן למצוא את ויאטנם, השוכנת בדרום מזרח אסיה. המשיכה לויאטנם הפכה אותה למדינה תיירותית המציעה למבקרים בה מרחבי טבע מדהימים ושופעים וערים מרכזיות תוססות ועתירות אפשרויות בילוי. רבים מבקשים להשקיע באזרחות ויאטנמית על מנת להיות חלק ממפת עסקי התיירות המקומיים, המניבים תשואות גבוהות למשקיעים. בויאטנם קיימת גם קהילה יהודית המקיימת חיי קהילה ותרבות לצד ההיטמעות בתרבות המקומית.

השקעה בנדל"ן ובעסקים

מאחר וויאטנם היא מדינה עניה, אשר עיקר התוצרת והכלכלה שבה נשענת על חקלאות ותיירות, ההשקעות במדינה משתלמות במיוחד, כאשר השקעה בנדל"ן ובעסקים מוצעת במחיר נמוך ואילו התשואות המגיעות מן התיירות הבינלאומית ברובן, הן תשואות גבוהות. גם הקלות המיסוי במדינה משמעותיות, ואנשי עסקים המנהלים עסקאות בינלאומיות בהיקף רחב אשר מעמדם החוקי יאפשר להם לשלם את חבות המס למדינת ויאטנם מכורח מעמד, יזכו לתכנית מס כלכלית ומשתלמת מאוד.

אזרחות ויאטנמית

על מנת לתבוע אזרחות זרה, בין אם מדובר באזרחות ויאטנם, אזרחות קנדית או אזרחות אירופאית, יש ללמוד לפני הכל את חוקי המדינה ומעמד התושבים בה. ישנן מדינות בהן מבחן המציאות הוא בעל השפעה מכרעת (מגורים חוקיים, היטמעות, עבודה, משפחה), מדינות בהן כאמור ניתן לרכוש אזרחות בדרך זו או אחרת ומדינות המביאות בחשבון זכויות היסטוריות.

בטרם היציאה למסלול והגשת הבקשה לאזרחות הנכספת, כדאי להיוועץ בעורך דין מומחה לתחום האזרחויות, תוך הצגת ניסיון וידע במדינה האמורה. הגשת בקשה לדרכון קנדי אינה דומה לזו המיועדת לדרכון ויאטנמי, ההנחיות והדרישות שונות הן כמו גם התנהלות הרשויות השונות.

עורך דין מומחה יכיר את חוקי המדינה האמורה ודרישותיה לצד הבירוקרטיה, הטפסים והשפה, ואף יחזיק בקשרים עם בעלי מקצוע ופקידים מקומיים על מנת להביא לקידום הבקשה ביעילות ובמהירות.

 

לא לשכוח ויזה

אם ברשותכם דרכון זר, ייתכן שתוכלו להיכנס לויאטנם ללא ויזה. אך בעלי דרכון ישראלי צריכים להוציא ויזה כדי להיכנס לויאטנם. היכנסו לכאן כדי להוציא ויזה לויאטנם תוך ארבעה ימים בלבד.   
 


מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד