GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

דלתאת במקונג ויאטנם – כל הנחלים זורמים לים

נהר המקונג הוא נהר עצום ממדים שאורכו 4300 ק”מ. הוא עובר דרך כמה עיירות לפני שנשפך בים תוך התפצלות לשלוחות שונות ויצירת סימן דמוי דלתא.

נהר המקונג הוא נהר עצום ממדים שאורכו 4300 ק"מ. הוא עובר דרך כמה עיירות לפני שנשפך בים תוך התפצלות לשלוחות שונות ויצירת סימן דמוי דלתא. אוכלוסיית הדלתא מונה 17 מיליון בני אדם ורובם המוחלט הוא ויאטנמי. פרנסת התושבים האיזוריים מתבססת על דייג, תיירות וחקלאות (זהו האיזור המניב ביותר בויאטנם). ביקור באיזור מקונג דלתא הוא חוויה תרבותית מומלצת ביותר במהלך טיול לויאטנם.

איך מגיעים?

רוב המבקרים מגיעים דרך העיר הו צ'י מין שהיא העיר הגדולה ביותר בוויאטנם. יש המגיעים לנהר המקונג דרך פנום פן, בירת קמבודיה. 

 
מקונג דלתא
תכנון טיול בויאטנם
מקונג דלתא

התקופה המומלצת לבקר בדלתא

העונה היבשה היא בין דצמבר למאי והיא התקופה הטובה ביותר לבקר בדלתא. ייתכן וטיול בדלתא יהיה אפשרי גם בחודשים אחרים, למרות גשמים קלים.

מגורים

יש הוסטלים ובתי הארחה בעיירות לאורך הדלתא. לאלו המעוניינים ללון בכפרים אפשר להתארח אצל המקומיים. 

פעילויות מומלצות 

קאנטחו היא העיר הגדולה ביותר בדלתת המקונג והמקום בו ערוצי מים רבים נפגשים. יש בה תעשייה של רוטב דגים, והאטרקציה המרכזית בה היא "שוק צף". לאורך הנהר שטות סירות רבות של מקומיים המציעים את מרכולתן (ירקות, פירות טרופיים, משקאות ועוד).
קה מאו – בקה מאו יש צמחייה ענפה ואפשר למצוא בה יערות של מנרובים (שיחים ועצים אשר גדלים במים). כמו כן יש בה מגוון רחב של זני ציפורים ומספר פארקים שאפשר לצפות בהם בציפורים.
קיאן ג'יאנג היא פרובינציה הקרובה לקמבודיה ובה רצועת חוף מרשימה באורך 200 קילומטרים. דיג מהווה מקור פרנסה עיקרי באיזור זה, זאת מכיוון שיש בו זנים רבים של דגים וביניהם כרישים, גומברים טורפניים, מקרלים ושרימפסים. באיזור יש גם שפע של אטרקציות היסטוריות.
דונג תאפ באיזור זה יש פארק לאומי שאפשר לראות בו עגורים אדומי ראש נדירים.

לא לשכוח ויזה

אם ברשותכם דרכון זר, ייתכן שתוכלו להיכנס לויאטנם ללא ויזה. אך בעלי דרכון ישראלי צריכים להוציא ויזה כדי להיכנס לויאטנם. היכנסו לכאן כדי להוציא ויזה לויאטנם תוך ארבעה ימים בלבד.  


תכנון טיול בהתאמה אישית
כולל פגישת תכנון טיול
והתחייבות למחיר הטוב ביותר!

  • נכין לכם מסלול לטיול מושלם עם היעדים הכי מיוחדים במזרח  שאפילו לא חשבתם עליהם.
  • תכנון טיול בהתאמה אישית רק עם גו איסט – המומחים למזרח.
  • כשיש מאחוריכם מארגנים מקצועיים ומדריכי טיולים מצויינים – אין ספק שהחוויה שלכם תהיה מושלמת!
  • מלאו את הטופס מתחת וצוות המומחים שלנו יבנה לכם מסלול טיול חלומי ומושלם המותאם במיוחד בשבילכם וללא עלות!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד