GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

דה נאנג ויאטנם המדריך למטייל

דה נאנג – היא עיר מגוונת הנמצאת במרכז ויאטנם ובקרבה להוי אן. בדה נאנג תוכלו למצוא מגוון אטרקציות ומקומות שלא כדאי לכם לפספס בעת ביקור בויאטנם.

בדרום-מרכז ויאטנם, לחופו של ים סין הדרומי ובפתח נהר האן, שוכנת לה עיר מיוחדת במינה- דה נאנג.
העיר יוצאת הדופן מכילה סצנות שונות ומרגשות השוכנות ממש זו לצד זו. בעיר ניתן לחזות בחופים שמשיים, מבנים שנבנו בתקופת השליטה הצרפתית בעיר, פגודות יפייפות ועתיקות וגנים לאומיים שונים. כל העושר המיוחד הזה נמצא בעיר אחת, שהיא מארג מסקרן שמציג את הסיפור של מדינת ויאטנם כולה. ישן מול חדש ומקומי מול מערבי כשאת הכל מכסים חופים מרהיבים ומאכלים מסורתיים עם טעמים וניחוחות ייחודיים.

דה נאנג ידועה בשל הסצנה הקולינרית המפותחת שקיימת בה. בעיר תמצאו מקומות שונים המציעים לקיים סדנאות בישול של אוכל מקומי. מעבר לכך,  אנו ממליצים לכם להסתובב ברחובות, לטעום את הטעמים הערבים לחיך ולהריח את ניחוחות הבישול שמתפזרים בסמטאות.

טיול לויאטנם
טיול לויאטנם
קרלה הודו
טיול לויאטנם

איך מגיעים לדה נאנג במסגרת טיול לויאטנם?

הודות לנמל התעופה הבינלאומי הממוקם בדה נאנג, אפשר להגיע לדה נאנג בקלות הן מאזורים אחרים בויאטנם כמו האנוי, והו צ'י מין והן מטוקיו, סינגפור וקואלה לומפור. אפשר להגיע גם ברכבת או באוטובוס.

טיול בוויאטנם – דה נאנג – מה יש לעשות?

פגודת פאפ לאם

פגודה מיוחדת זו שהיא בת שתי קומות, נמצאת ברחוב אונג אך קיאם ונבנתה בשנת 1943. הפגודה היא ממש אי של רוחניות ושל שקט בתוך העיר דה נאנג התזזיתית והסואנת. ביקור במקום מיוחד זה מהווה הפוגה מחיי העיר הבלתי פוסקים ומאפשר למבקר להתחבר לשקט והשלווה השוררים בו. בחצר הפגודה ישנן גינות מטופחות, עצים רבים ופסלים בודהיסטים שהעובדה שנבנו במלאכת מחשבת מורכבת ניכרת עליהם עמוקות.
במסגרת הטיול בויאטנם במהלך הביקור בפגודה תזכו לראות את הנזירים שנמצאים בה ובבקרים תוכלו לחזות גם במקומיים המגיעים להתפלל.
בסביבת הפגודה תמצאו דוכנים המגישים אוכל מקומי ומסעדות רבות שקשה לבחור ביניהן. על מנת לשלב בחווית הביקור במקום טעימה מהעושר הקולינרי של דה נאנג, מומלץ לתכנן את הביקור בפגודה לפני שעת ארוחת הצהריים.

גשר הדרקון  

בשנת 2013 נחגג יום השנה ה-38 לשחרורה של העיר דה נאנג וממש לכבוד חגיגות אלו נפתח הגשר לתנועה ומבקרים.
גשר מיוחד זה בנוי בצורה של דרקון מוזהב, שלפי האמונה הויאטנמית מסמל כוח, אצילות ועושר.
הגשר הוא הארוך ביותר בכל ויאטנם ואורכו 666 מטרים. הגשר מכיל שישה נתיבי תחבורה, דרכם ניתן להגיע גם לחופי מאי קא ונון נוק, והוא חוצה את נהר האן. אם זה לא נשמע מפואר מספיק, הגשר משלב אפקטים מרהיבים ועוצרי נשימה של אש, מים ואורות. אל תחמיצו את ההזדמנות לבקר בגשר, להתפעל מצורתו הייחודית, מאורכו ומהמופע המרהיב המכיל בתוכו שילוב מיוחד של אש, מים ואורות.

חוף מאי קא

תדמיינו בעיני רוחכם את החוף המושלם ביותר: חול לבן וחלק, שמיים כחולים, מים צלולים ונעימים ועצי קוקוס מסביב. זהו חוף מאי קא. ביקור בחוף המקסים יזמן לכם  חוויה מושלמת של נופש. הגולשים מבינכם ישמחו לדעת כי החוף נחשב גם לאתר גלישה מצוין! אם זה לא מספיק, בחוף תוכלו למצוא גם ספא מפנק ובריכה נהדרת.
העיר דה נאנג משקיעה מאמצים רבים בשמירת החוף נקי, בטוח ונעים לרחצה.
השקיעות בחוף מאי קא הן מהיפות בעולם כולו. המלצה שלנו- תכננו את הביקור בחוף כך שתזכו לראות ממנו את שקיעת השמש.

הרי השיש

בדרך מדה נאנג להוי-אן תוכלו נמצא אתר מיוחד במינו. אתר זה מכיל חמש גבעות מרהיבות ששמן "הרי השיש". בויאטנם מאמינים כי כל אחת מהגבעות היא סמל לאחד מחמשת יסודות הטבע. הטיול בגבעות יזמן לכם מפגש עם מערות מסתוריות, מקדשים בעלי אווירה מיוחדת ונקודות תצפית עוצרות נשימה. אחת הגבעות הפופולריות ביותר במקום נקראת 'הר המים'. העלייה להר המים מלאה במקדשים מקסימים. מפסגת ההר נשקף הנוף המרהיב של האזור כולו.

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד