GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

הפארקים של ויאטנם

כשמתכננים טיול משפחות לויאטנם, מומלץ לשלב בו ביקור בפארק. בפארקים הלאומיים של וייאטנם אפשר למצוא בהם יערות גשם, רכסי הרים מרשימים ועוד.

הפארקים של ויאטנם – בה וי (Ba Vi)
אנשי השלטון הקולוניאלי הצרפתי נהגו לשהות באזור זה כדי לברוח ממזג האוויר החם שבהאנוי. האטרקציה המרכזית של בה וי היא שלוש פסגות יפייפיות, כל אחת מהן בגובה של 1000 מטרים. אחת הפסגות (Tan Vien) היא מקום עלייה לרגל עם מקדש לאל ההרים מהמאה ה-11. יש גם יערות גשם, נהר, ציפורים רבות וגינת סחלבים מרהיבה. לאלו הרוצים ללון בפארק, מומלץ להזמין מקומות באתר הנופש והספא טאן דה (Tan Da Spa Resort).

טיול לויאטנם
תכנון טיול לויאטנם
הפארקים של ויאטנם
הפארקים של ויאטנם

שמורת הטבע פו לאונג (Pu Luong)

בשמורת הטבע המרוחקת 170 קילומטרים מהאנוי, שוכנים כפרים במיקום פסטורלי בעמק ירוק הנמצא בין שני רכסי הרים. אם תטיילו בפו לאנג, סביר להניח שתקבלו הרבה הזמנות מהמקומיים להיכנס לתה. הבתים של המקומיים בנויים על כלונסאות, ואחרי ארוחת הערב הם עורכים ריקודים מסורתיים ומזמינים את התיירים לצפות בהם. 

קאט בה (Cat Ba)

קאט בה הוא אי הממוקם במפרץ הא לונג. בפארק יש יערות גשם ובהם מגוון רחב של זני ציפורים, זוחלים ויונקים. בפארק יש איים רבים, רובם בין 100 ל-150 מטרים מעל פני הים. אונסק"ו הכיר בארכיפלג בשנת 2004 והפיתוח הסביבתי במקום נאסר כדי להגן על האיים ועל הים. 

קוק פאונג (Cuc Phuong) 

הפארק נמצא בפרובינציה נין בין, 120 קילומטרים דרומית להאנוי. הפארק נוסד בשנת 1962. 

היערות והמערות הם אטרקציות מרכזיות בו, והמקום הוא גן עדן לאוהבי הצפרות. בגלל שהפארק מרוחק הוא לרוב אינו עמוס ונוח לטייל בו. אפשר גם לרכוב באופניים לאורך שדות האורז וההרים. בקוק פאונג יש מרכז להצלת פרימטים בסכנת הכחדה ומרכז לשימור צבים המגן על צבים שנוצלו למטרות סחר לא חוקי. 

 יוק דון (Yok Don)
 הפארק קרוב לגבול הקמבודי ומלא ביונקים. זאבים ונמרים נצפו בפארק, אם כי קרוב לוודאי שתיתקלו בחיות ידידותיות יותר כמו איילים וקופים. האטרקציות המרכזיות בפארק הן רכיבה על פילים וביקור בכפרים. 
 

 

בקשת תוכנית טיול לויאטנם בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד