GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

קון דאו ויאטנם – צלילות ושנירקול בויאטנם

קבוצת האיים היפייפיה לא התפתחה כמו היבשת, ולכן אפשר למצוא בה טבע עוצר נשימה בשילוב עם פיסות מההיסטוריה הכאובה של ויאטנם. אתרי הנופש והחופים היפייפיים שבה הופכים את קון דאו ליעד אידיאלי בטיול משפחות לויאטנם.

איך מגיעים לאי?

באי הגדול ביותר בקבוצת האיים (קון סון) יש שדה תעופה. כמו כן בחלק מימי השבוע אפשר להגיע במעבורת שיוצאת מנמל וונג טאו ועוגנת בנמל האי. בחודשים מסוימים הנסיעה במעבורת עלולה להתבטל עקב מזג האוויר. 

תכנון טיול בויאטנם
תכנון טיול בויאטנם

מהו הזמן המתאים ביותר לביקור באי?

מומלץ לבקר באי בין החודשים מאי לאוקטובר. בשאר החודשים מזג האוויר לא תמיד יאפשר שייט במעבורת.

קון דאו – היסטוריה

האי קון סון מכונה גם אי האסירים (’Prison Island’’), כיוון שנאסרו בו אסירים פוליטיים בתקופה בה הצרפתים שלטו בוייטנם. בין תושבי האי אפשר למצוא אסירים וסוהרים לשעבר. בית הכלא חודש וכעת הוא פתוח למבקרים. באי נמצא גם קברה של הגיבורה הלאומית וו ת'י סאו (Vo Thi Sau) — נערה ויאטנמית שנאבקה בצרפתים ששלטו בויאטנאם. היא נתפסה על ידי הרשויות הצרפתיות, נשפטה, הורשעה והוצאה להורג בשנת 1952. כיום היא נחשבת לקדושה וסמל לרוח המהפיכה. בעיירות רבות יש בתי ספר ורחובות על שמה. מבקרים בבית הקברות צריכים להגיע בלבוש מכובד.

קון דאו – אתר נופש חלומי 

חוף Dat Doc הוא חוף מרהיב מוקף הרים. בחוף יש אתר נופש מפואר ((Six Senses Resort, ובו וילות מפנקות עם בריכה הפונות לאוקיאנוס.   

גן עדן לצלילה

חוף Ong Dung הוא חוף יפייפה עם שוניות אלמוגים מרשימות והוא נהדר לשנורקלינג, דייג או צלילה. אפשר גם לשוט בו בסירות קנו. הכניסה לחוף מותנית בתשלום.

טיולים רגליים

בקון סון יש הרים ויערות מרשימים ואפשר לטייל לאורך האי עצמאית עם חוברות הדרכה, או לשכור מדריך.

בקשת תוכנית טיול לויאטנם בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד