GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

קאנטחו ויאטנם – שווקים ופגודות

קאנטחו היא העיר הגדולה ביותר בדלתת המקונג, ואוכלוסייתה מונה כ-1.5 מיליון נפשות. העיר מתפתחת במהירות וזאת מבלי לאבד מייחודיותה.

קאנטחו היא העיר הגדולה ביותר בדלתת המקונג, ואוכלוסייתה מונה כ-1.5 מיליון נפשות. העיר מתפתחת במהירות וזאת מבלי לאבד מייחודיותה. השווקים הצפים שבהם הרוכלים מציעים את מרכולתם על סירות השטות בדלתא, הם שם דבר ברחבי הדלתא ומעבר לה. העיר דיי שקטה במשך היום, ומתעוררת לחיים בשעות הערב. במהלך היום אפשר להתרשם מהפגודות היפות, לשכור אופניים ולטייל בעיר. ובשעות הערב אפשר לאכול במסעדה ולטייל בשווקים.

איך מגיעים לקאנטחו, ויאטנם?

רוב המטיילים מגיעים אל דלתת המקונג מהו צ'י מין. הנסיעה מהו צ'י מין אורכת כשלוש שעות בלבד הודות לגשר קאנטחו שנפתח בשנת 2011 וקיצר את זמן הנסיעה. יש בעיר שדה תעופה קטן (Trà Nóc), ובו טיסות להאנוי ולדה-נאנג. 

 
צפון-מרכז וייאטנם
טיול לויאטנם מאי צ'או
תכנון טיול בויאטנם
תכנון טיול בויאטנם
קאנטחו

אטרקציות ואתרים

השווקים הצפים הם יותר מסתם מקום לקנות ולמכור מוצרים. הם מאפשרים לנו להתבונן ולחוות את חיי היום-יום באזור. השוק הצף המרכזי נמצא במחוז קאי ראנג (Cái Răng). מומלץ לבקר בו בשעה מוקדמת כי התושבים קונים בו בבוקר את האוכל שלהם למשך היום.  

פגודת קוואנג דאק היא אחד המקדשים הבודהיסטים הגדולים ביותר שגרים בו נזירים. היא ממוקמת באחד הרחובות העמוסים והרועשים ביותר בקאנטחו, אך היא מלאה בפסלים מוזהבים וציורים, והנזירים במקום עורכים למבקרים סיור. 

ברובע Xuan Khanh נמצא הרחוב הארוך ביותר בדלתת המקונג (Mau Than). ברחוב המתפרש לאורך 20 קילומטרים יש שווקים עם אוכל רחוב טעים, דגים, ירקות ופירות טריים כמו מנגו, תפוזים ואשכוליות. המקום אינו מאוד מתויר, ומומלץ לבקר בו בשעות אחר הצהריים. אפשר לבקר בכנסייה או מקדש ולאכול באחת המסעדות ברחוב.

מגורים

יש אפשרויות לינה רבות לכל תקציב – אפשר ללון אצל המקומיים, באכסניות או מלונות.

 

 

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד