GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיול באזור צפון מרכז ויאטנם

אזור זה פחות מתויר מכיוון שמספר האטרקציות שבו נמוך מבאזורים האחרים. מתאים לאלו שרוצים לטייל באזורים פחות מתוירים ויותר אותנטיים.

אזור צפון-מרכז וייאטנם בדרך כלל פחות מתויר מכיוון שמספר האטרקציות שבו נמוך מבאזורים האחרים. לאלו שרוצים לטייל בויאטנם באזורים פחות מתוירים ויותר אותנטיים – צפון-מרכז ויאטנם הוא המקום בשבילכם. 

עונה מומלצת לטיול בצפון-מרכז וייטנאם

העונה היבשה היא ממרץ עד אוגוסט. עונת המונסונים מתחילה באוגוסט, ושיטפונות ייתכנו עד חודש ינואר או פברואר. 

תכנון טיול בויאטנם
צפון-מרכז וייאטנם
צפון-מרכז וייאטנם
טיול בהתאמה אישית לויאטנם / להודו

אתרים מומלצים באזור צפון-מרכז וייאטנם

נג אן (Nghe An) היא הפרובינציה הגדולה ביותר במדינה. היא משתרעת מהחוף ועד הגבול עם לאוס. האוכלוסייה בנג אן מגוונת וכתוצאה מכך יש מספר פסטיבלים מסורתיים לאורך השנה. הכפר קים ליאן  (Kim Lien) שבפרובינציה הוא מקום הולדתו של הו צ'י מין ויש בו אטרקציות היסטוריות ותרבותיות רבות.

בהא טין (Ha Tinh) עדיין משתמשים בכרכרות וסוסים כדי להתנייד או להעביר משא כבד. העיר נודעת בשל מאכל בוטנים עם דבש וזנגביל הנקרא קו דו. זהו יעד מעניין גם אם אין בו אטרקציות למיניהן והוא יתאים במיוחד לאלו הרוצים לחוות את החיים האמיתיים של המקומיים.

בקואנג בין (Quang Binh) נמצא הפארק הלאומי פהונג נהא-קה באנג (Phong Nha-Ke Bang National Park). זהו אתר מורשת עולמי ובו מאות מערות שאורכן הכולל הוא 126 קילומטרים. המערות בנות יותר מ-300 מיליון שנים ומכילות נטיפים וזקיפים שאורכם עולה על 80 מטרים. במתחם נמצא גם הנהר התת קרקעי הארוך ביותר בעולם.

בתואה טיין-הו (Thua Thien Hue) יש חופים גדולים, לגונות, הרים, מבצר מעניין ופגודות רבות. 

העיר תאן הואה (Thanh Hoa) מרוחקת 150 קילומטרים מהאנוי, והיא העיר הצפונית ביותר באזור. 75% משטחה של העיר הוא הררי. אוכלוסיית העיר מונה 3.5 מיליון נפשות, ויש בה קבוצות אתניות רבות ומגוונות. 

מגורים 

יש אפשרויות לינה רבות לאורך האזור המתאימות לכל תקציב, מאכסניות ועד מלונות נוחים. אפשר גם ללון אצל המקומיים.  

 

בקשת תוכנית טיול לויאטנם בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד