GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

נין בין ויאטנם– טיולי אופניים וכפר נופש

המקום המושלם לטיול אופניים בין נופים מטריפים.

נין בין נמצאת במרחק של 100 קילומטרים מהאנוי. הפרובינציה מלאה בשדות אורז וסלעי גיר ציוריים,  והודות לקרקע השטוחה שלה, היא נהדרת לטיולי אופניים. תיירים רבים רוכבים באופניים או באופנועים בשביליה הצרים על רקע שדות אורז ירוקים, הרים, נהר ואגמים. פרט לנופים הטבעיים, נין בין נודעת בויאטנם בשל היותה עיר הבירה הקיסרית הראשונה.

תקופה מומלצת לטיול  

בנובמבר ואפריל הטמפרטורות נעות סביב 25 מעלות צלזיוס. בחודשים דצמבר עד מרץ הטמפרטורות נמוכות יותר ונעות סביב 18 מעלות. לאלו הרוצים לצפות בשדות האורז הצהובים מומלץ להגיע ביולי או באוקטובר. 

חופי ויאטנם
חופי ויאטנם
טיול בויאטנם באי פוקוק

איך מגיעים?

הנסיעה ברכב מהאנוי אורכת שעתיים בלבד. אפשר גם להגיע מהאנוי ברכבת. כרטיס רכבת עולה 20 דולר לאדם. 

אטרקציות למטיילים 

מקדש המלך דין – המקדש מהמאה ה-17 נשען על ההרים וצופה לאגם. המקדש מחולק לשלושה חלקים: חדר פולחן, חדר המיועד לשריפת קטורת, והחדר החשוב ביותר במקדש מיועד לסגידה למלך דין טיאן הואנג ושלושת בניו.

קתדרלת פאט דיאם – כנסייה יפייפיה עם ארכיטקטורה המשלבת בין אלמנטים אלגנטיים של כנסיות מערביות לבין פגודות ויאטנמיות. הקתדרלה נבנתה בין השנים 1898-1875, ויש סביבה אגם ומערות מלאכותיות.

שמורת ואן לונג – בשמורה הממוקמת 90 קילומטרים דרומית להאנוי יש רכסי הרים מרהיבים.  בשמורה יש 32 מערות בתוך שטח של 3000 דונמים, ולכל מערה יופי משלה.  

סיורי אופניים – אפשר לשכור אופניים במלון או בחנויות במחיר של חמישה עד שבעה דולרים ביום. רכיבה באופניים מאפשרת להינות מאווירה שקטה ושלווה כמו גם מהנופים הציוריים. 

מלון מומלץ – כפר הנופש אמרלדה שוכן בקצה שמורת הטבע והוא כפר נופש ויאטנמי עם ארכיטקטורה וריהוט מסורתיים המצליח לשלב במסורת גם סגנון מודרני ויוקרתי. המלון מוקף יערות ירוקים.

 
 

בקשת תוכנית טיול לויאטנם בהתאמה אישית

צוות המומחים שלנו יבנה לכם את תוכנית הטיול המושלמת!

מאמרים נוספים שעשויים לעניין אותך

פוקט תאילנד

ירח דבש מושלם בתאילנד

מסע רומנטי דרך תאילנד: הרפתקת ירח דבש של 14 ימים יום 1-4: התחלות בבנגקוק הגעה לבנגקוק: כשגענו בעיר השוקקת בנגקוק, התערובת המשכרת של חיי רחוב

קרא עוד »
קו פנגאן תאילנד

Koh Phangan  המדריך השלם למטייל

שוכן במפרץ תאילנד, קופנגן ידועה בזכות החופים המדהימים שלה, חיי הלילה התוססים והנופים השופעים. מדריך מקיף זה נועד לספק למטיילים תובנות לגבי הפעילויות הטובות ביותר,

קרא עוד »

טופס בקשה לטיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

גלילה לראש העמוד