GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

תכנון טיול לדרום קוריאה לנוסע העצמאי

המומחים של גו איסט יתכננו לכם טיול מושלם באחת המדינות המעניינות ביותר במזרח אסיה, המשלבת בין מסורת עשירה וקדמה טכנולוגית

תכנון טיול לדרום קוריאה לנוסע העצמאי

אוכל בדרום קוריאה

ארגון טיול מיוחד לנוסע העצמאי- מקצועיות וירידה לפרטים

דרום קוריאה היא אחת המדינות המרתקות ביותר במזרח אסיה. המדינה משלבת בצורה ססגונית בין היסטוריה מעניינת לבין מורשת עתיקה. לצד אלה, היא מהווה מעצמה טכנולוגית מתקדמת. תכנון טיול לדרום קוריאה אינו פופולארי אך משפחות שיוצאות לדרך מעידות על חוויה יוצאת דופן, מפגש עם תרבות ייחודית, צבעים, מקדשים ואווירה קסומה.

ברוכים הבאים לדרום קוריאה - יעד חלומי למשפחות

אם אתם מעוניינים בחוויה בלתי נשכחת, שונה תרבותית מכל מה שהכרתם עד היום – דרום קוריאה היא היעד בשבילכם. החל מהקולינריה מיוחדת, הנופים המדהימים, אתרי המורשת ההיסטוריים ועד למפגש עם המקומיים הנחמדים, אתם עומדים ליהנות מכל רגע.

מה השירות שלנו כולל:

תכנון טיול לדרום קוריאה

מה השירות שלנו כולל:

ללא דאגות

אנחנו דואגים לכם ביעד מ א' ועד ת'מלונות מעולים, רכב חדש ומפנק, מדריכים מעולים מהשורה הראשונה, טיסות פנימית,כניסות לאתרים, ליווי בווצאפ לאורך כל הטיול ובעברית! 

התאמה אישית

בנית מסלול מיוחד ומותאם אליכם, אנחנו יודעים לעשות מסלולים יחודיים מחוץ לשבילי הטיול הרגילים

הבנה והקשבה לצרכים שלכם

אנחנו נמצאים פה עבורכם, להעניק לכם חוויה יוצאת דופן שלא תשכחו לעולם, נקשיב ונבין את כל הצרכים שלכם כדי שתצאו לטיול הכי מדהים שהיה לכם.

שירות באהבה

אנחנו אוהבים את מה שאנחנו עושים, ורק תביטו בביקורות ותבינו שאנחנו עושים את העבודה מכל הלב וחשוב לנו שתהיו מרוצים ותקבלו טיול בלתי נשכח!!

בונים לכם תוכנית טיול לדרום קוריאה בהתאמה אישית

במקום ₪1,400

ב- ₪800 בלבד!

*המחיר תקף לטיול עד 14 יום, מעבר לזה המחיר יעלה בהתאם לכמות הימים

טופס בקשה לטיול לדרום קוריאה - טיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

טופס בקשה לטיול לדרום קוריאה - טיול בהתאמה אישית

מלאו את הפרטים, ונארגן לכם טיול מהחלומות הכולל: מלונות, מדריכים, טיסות פנימיות, אטרקציות וסיורים מיוחדים.
בונים לכם טיול מא'-ת' מרגע הנחיתה ביעד ועד החזרה- והכול בהתאמה אישית!

ביטוח נסיעות לחו"ל

מעוניינים בביטוח נסיעות מוזל?

השאירו פרטים ואחד מנציגנו יחזור אליכם עם הצעת מחיר אטרקטיבית

טיול לדרום קוריאה

סיאול

תכנון טיול לדרום קוריאה עובר בעיר הבירה סיאול. העיר ממוקמת בצפון המדינה ונהר ההאן חוצה אותה לשניים. החלק הצפוני (גאנגבוק) הוא החלק המסורתי והעתיק ובו נמצאים כפרים קסומים. החלק הדרומי (גנגנם) מאופיין בגורדי שחקים, מרכזי קניות וארמונות מפוארים.

אפשר לבלות בסיאול ימים בודדים או שבועות שלמים ותמיד יהיה לה מה להציע למבקרים. עיר הבירה התפתחה בשנים האחרונות וקצב החיים הסואן מורגש בכל מקום: בטכנולוגיה הדיגיטלית, במערכת הרכבות המתקדמת, בסצנת הלילה השוקקת ובאלפי הבניינים שתמיד נמצאים בתהליך בניה.

בוסאן

עיר נמל הנמצאת בקצה הדרום מזרחי של המדינה. העיר מתאימה לטיולי יום בין נופים מרהיבים, חופי ים ופארקים. בנוסף, מחכים לכם כאן מרכזי קניות גדולים וחיי לילה מרגשים. 

אם אדריכלות חדשנית מרגשת אתכם, זוהי העיר שתרצו להגיע אליה, אך גם אם תרצו להתרחק מהיופי האורבני, תוכלו לעשות זאת. צפונית לעיר תמצאו מקדשים ומבצרים עתיקים ונקודות תצפית לנופים מרהיבים.

ג'ג'ו

אי געשי בדרום מערב דרום קוריאה – כל האי נחשב לאתר מורשת עולמית. באי תמצאו מוזיאונים רבים, חופי ים קסומים וטבע מרהיב – מפלים, מערות ונופים עוצרי נשימה.

דמיאנג

עיירה אותנטית וקסומה ממערב לבוסאן. בכפר החיים רגועים ופשוטים במיוחד. מומלץ ללון בבית קוריאני מסורתי בו ישנים, יושבים ואוכלים על הרצפה.

אל תפספסו:
  • ביקור באזור המפורז – אזור הגבול בין קוריאה הדרומית וקוריאה הצפונית מדגים בצורה יוצאת דופן את ההבדל בין הדיקטטורה הצפונית לעולם החופשי בדרום.
  • ארמון גיונבוקגונג – בקוריאה תמצאו 5 ארמונות, כאשר ארמון זה הוא המפורסם ביניהם.
  • הפארק הלאומי סאוראק – הפארק נמצא ליד העיירה הצפונית סוקצ'ו, על רכס הרים ירוק ובו מגוון חיות בר, סלעים ומאובנים מרשימים, מקדשים ומפלים.
  • השכימו קום ואל תפספסו את הזריחה בפסגת הזריחה, מזרחית לג'ג'ו.
אטרקציות מהנות לילדים
  • המצפה התת ימי קואקס – תמצאו כאן מעל 40 אלף יצורים מימיים מדהימים.
  • פארק המציאות המדומה VRIGHT VR – מתחם מציאות מדומה ופארק שעשועים אינטראקטיבי עם משחקים רבים, רכבות הרים ואטרקציות נוספות – הכל בגרסתן הווירטואלית.
  • מוזיאון דמויות גיבורי העל W Figure Museum W – מוזיאון פסלונים של גיבורי העל האהובים עלינו.
  • מוזיאון האשליות האופטיות Trickeye בסיאול – לרכב על דרקון, לפגוש בכרישים ומרי פופינס שמתעוררת לחיים. הכל בזכות אפקטים ותעתועים אופטיים.
  • מוזיאון הקרח – תמצאו כאן מגלשות, בתים ואטרקציות נוספות מקרח.
  • פארק המציאות המדומה פארק המציאות המדומה K-Drama VR Theme Park.
המקדשים שאפשר לראות לאחר תכנון טיול לדרום קוריאה
גלילה לראש העמוד