GO EAST – תכנון טיולים לנוסע העצמאי

טיפ חשוב לילדים שפוחדים לטוס

אם הילד מודאג מכך שהטיסה אינה בטיחותית והמטוס עלול להתרסק,הנה סרטון נהדר שמסביר כיצד המטוסים פועלים (https://bit.ly/2OBYhzP), וטקסט מאתר אאוריקה שמסביר "איך מטוסים לא נופלים?" – https://eureka.org.il/item/47726.

מטיילים עם ילדים ביפן?

חייבים ללכת למוזיאון הדיגיטלי לאומנות בטוקיו! אלפי חיישני מגע הופכים את החוויה לדינאמית ומעודדים את הילדים לגעת להשתלב ביצירה אינטראקטיבית תלת ממדית אינסופית ומרהיבה. במוזיאון יש 4 אולמות: ללא גבולות, היער האתלטי, פארק העתיד ויער הנורות. בפארק העתיד למשל תוכלו לצייר יצור ימי כיד הדימיון ואז לסרוק אותו. היצור הימי שציירתם יופיע בקיר מולכם ויחל לשחות ולהשתלב בעולם המים ברגע שתגעו בו. חוויה מדהימה!

מטיילים בסין? תכננו טיול בקפידה 

קחו את הילדים לראות דובי פנדה בשמורת הפנדה בסצ'ואן! בשמורה המוכרזת כאתר מורשת עולמית תוכלו גם להירשם לסיורי טבע. מחיר הכניסה 60 יואן, וזמן השהות הממוצעת הוא חצי יום.

רוצים  שהילדים יהיו שותפים פעילים בטיול?

אם ילדיכם כבר בגילאי בית ספר, כדאי לקרוא איתם ביחד חומרים רלבנטיים ואפילו לתת להם לבחור אתר שישולב בחופשה. ככל שהילדים יהיו מעורבים יותר בתכנון הטיול, כך הם ייהנו יותר וירגישו חשובים ומועילים.

תורידו את אפליקציית google trips!

מידע אינסופי על היעד שלכם יוצג בפניכם בצורת קטגוריות כמו האתרים הכי פופולריים, אתרים לסלפי, אתרי שופינג, פארקים, מסעדות מוזיאונים וכו'. בנוסף למידע הרב שהאפליקציה מספקת, היתרון של האפליקציה הוא ריכוז כל הפרטים במקום אחד. האפליקציה מושכת את פרטי הטיסה והאישורים השונים מהמלונות שסגרתם מכתובת הג'ימייל שלכם, וגם מציעה רעיונות לבילוי שמותאמים לתאריכי הטיסה שלכם. האפליקציה גם תציע לכם מסלולים לימים שלמים, כולל מסלולים שמותאמים למשפחות עם ילדים קטנים!

קחו מסטיקים לטיסה!

כדי להקל על כאבי אוזניים בזמן הנחיתות וההמראות כדאי לתת לילדיכם ללעוס מסטיק להשוואת לחצי האוויר. חבילת מסטיקים יכולה למנוע מילדיכם סבל רב במשך הטיסה.

כשמטיילים עם ילדים קטנים צריך לעתים דחופות לחפש שירותים ציבוריים. אפליקצייתSitOrSquat, החינמית תאתר עבורכם את השירותים הציבוריים הקרובים אליכם ביותר!

טיסה ארוכה עם ילדים קטנים עלולה להיות לא קלה… במידת האפשר מומלץ להזמין טיסה ישירה ללא קונקשנים, והכי חשוב – טיסת לילה!

מטיילים עם ילדים בטוקיו? קחו אותם למסעדת Hirobun בעיירה קיבונה, שם תתמקמו מול הנהר ותתפסו את הנודלס הטריים בעצמכם מתוך מסילות במבוק! חוויה מיוחדת שהם לא ישכחו.

התקינו את אפליקציית KIDzOUT 

אפליקציה מבוססת מפה למשפחות מטיילות. האפליקציה תספק לכם מידע על עמדות החתלה, גני שעשועים, מסעדות ידידותיות לילדים, בתי מרקחת ומרכזים רפואיים הקרובים אליכם.

מטיילים בסין? קחו את הילדים לדיסנילנד שאנגחאי

באתר העצום שנפתח ב-2016 אפשר למצוא את שדרת מיקי מאוס, גני הדימיון (שם נמצא בין השאר יקום מארוול), ארץ הפנטזיה (עם מתקנים כמו פיטר פן, פו הדב, אליס בארץ הפלאות וכו'), מפרץ האוצר המבוסס על הסרט "שודדי הקאריביים" ומתקנים רבים נוספים. וכמובן שאי אפשר בלי מצעד דיסני. אל דאגה, רוב עובדי הפארק הם דוברי אנגלית.

הכי מומלץ לתכנן טיול בהתאמה אישית הכינו לילדים הפתעות לטיסה ושלפו אותם ברגעים קשים. אם יש לכם זמן הזמינו משחקים ויצירות מאלי אקספרס, ואם הטיסה מתקרבת גשו למקס סטוק. הקפידו על משחקים שלא מרעישים וללא חלקים קטנים

טיול לויאטנם או טיול לקרלה (הודו)

תכנון טיול בהתאמה אישית – בואו לפגישה אישית ללא עלות וללא התחייבות

 

 

.

גלילה לראש העמוד